Vodafone România anunță rezultatele financiare pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2018

270

Vodafone România anunță principalii indicatori financiari pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2018, potrivit rezultatelor raportate astăzi de Vodafone Group Plc.

Vodafone România a înregistrat, în total, 9,9 milioane de clienți la 31 decembrie 2018, indicator constant raportat la aceeași perioadă a anului trecut. Din numărul total de clienți, 9,2 milioane sunt utilizatori ai serviciilor mobile.

ARPU mobil al Vodafone România s-a menținut la 5.9 euro în cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2018.

Veniturile din servicii au ajuns la 180,2 milioane de euro și continuă să crească la nivelul de bază, excluzând MTR. Veniturile organice din servicii au scăzut în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut cu 0,8% din cauza impactului negativ al tarifelor de interconectare (Mobile Termination Rates) de la 0,96 eurocenți/minut, la 0,84 eurocenți/minut pentru apelurile de voce mobilă.

Pe bază organică și excluzând reglementarea de MTR, veniturile din servicii au crescut cu 0,6% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2018 în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut.

La 31 decembrie 2018, abonații Vodafone România reprezentau 40,9% din baza de clienți mobili, iar utilizatorii serviciilor preplătite 59,1%. Ponderea abonaților în baza totală de clienți mobili a crescut cu 1,2% față de aceeași perioadă a anului precedent.

Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România, a declarat: „În trimestrul trecut, ne-am concentrat pe dezvoltarea și pe investițiile în digital, una dintre prioritățile companiei. Drept urmare, eforturile noastre constante de a le oferi clienților noștri experiențe digitale convenabile au avut ca rezultat o creștere a interacțiunilor cu peste 50% pe toate canalele digitale. De asemenea, atât abonații, cât și utilizatorii cartelelor preplătite au beneficiat, în ultimele luni, de promoții dedicate și de campanii digitale în cadrul aplicațiilor mobile Vodafone și în magazinul online”.