Vânzările de proiectoare cresc din nou în ajunul Campionatului Mondial de Fotbal

- Adrian Ungureanu
408

Mai avem o lună până la startul Campionatului Mondial de Fotbal, Rusia 2018, iar românii se pregătesc de cea mai mare competiție sportivă a anului cum pot.

Unii își cumpără televizoare noi, iar alții vor o experiență mai aparte și-și cumpără videoproiectoare, segment susținut și comenzile venite din rândul cafenelelor, barurilor, teraselor și așa mai departe.

Potrivit celor de la Epson, în primul trimestru al acestui an, pe piața locală s-au livrat aproximativ 4.500 de videoproiectoare, în creștere cu aproape 7% față de aceeași perioadă a anului 2017. Din punctul de vedere al valorii pieței, aceasta a crescut cu 30,31%, ajungând la aproape 3 milioane de euro.

“Efectele Campionatului Mondial de Fotbal s-au văzut deja în primul trimestru al anului și ne așteptăm ca tendința de creștere a pieței să se accentueze în următoarele două trimestre. Mizăm pe creșterea gamelor home cinema cu rezoluții superioare care oferă o experiență imersivă pe un ecran mare, o senzație pe care utilizatorii nu o pot experimenta în fața unui televizor”, a declarat, într-un comunicat remis redacției, Simona Decuseară, Sales & Marketing Manager Epson România și Bulgaria.

Epson ocupă prima poziție în ceea ce privește numărul de unități pe piața de videoproiectoare cu rezoluție WUXGA (68,53%), SVGA (46,79%), XGA (43,02%), dar și WXGA/WXGA+ (37,07%). De asemenea, Epson continuă să domine segmentul de videoproiectoare interactive, cu o cotă de aproape 86% din volumul total al pieței, respectiv 90,1% în valoare.