Probleme pentru unele modele Galaxy S7 și S7 Edge după instalarea Android Oreo

- Adrian Ungureanu
807

Samsung a dat startul livrărilor de pachete de actualizare la Android Oreo pentru telefoanele Galaxy S7 și S7 Edge, dar le-a sistat după ce unii utilizatori au raportat ceva probleme.

Se pare că o parte dintre cei care au primit pachetele de actualizare și au trecut la Android Oreo, au raportat că telefoanele lor se restartează, motiv pentru care Samsung a decis să sisteze livrările până rezolvă problema.

Un moderator de pe forumul pentru Europa al celor de la Samsung a confirmat problemele. ”ca urmare a raportării că în unele cazul dispozitivele Galaxy S7 se restartează neașteptat după instalarea Android 8.0 Oreo, am oprit, pentru moment distribuția update-urilor. Investigăm problema intern pentru a limita impactul asupra utilizatorilor, iar distribuția va fi reluată cât de curând posibil”, a scris moderatorul pe forumul oficial al celor de la Samsung.

Problema a fost raportată și pe forumul de suport pentru Canada, în care le este recomandat celor afectați să încerce o inițiere a modului de recuperare și pentru a efectua o resetare generală.

Dacă aveți problema asta închideți telefonul. Acum încercați să-l redeschideți apăsând butoanele Power, Menu și Volum Up apăsate până apare ecranul albastru cu logo-ul Android și mesajul ”no command”. Ar trebui să apară secțiunea Android Recovery. Este un proces care ar putea dura în jur de un minut.

Folosind tastele de volum navigați prin meniu până la ”Wipe Data/Factory Data reset. Folosiți tasta Power pentru a activa opțiunea. Procesul de resetare la setările din fabrică ar trebui să înceapă. Dacă problema nu este rezolvată, încercați să luați legătura cu centrul de suport sau cu un reprezentant al unui service.