PriceFlux lansează o platformă de automatizare a prețurilor magazinelor online

308

O echipă de programatori români a lansat PriceFlux, cel mai avansat serviciu online de monitorizare și analiză a prețurilor, cu scopul de a ajuta companiile din industria comerțului online să eficientizeze și săi automatizeze procesele de setare a prețurilor.

Serviciul PriceFlux ajută magazinele online să stabilească și să actualizeze în timp real prețurile produselor, în funcție de diferiți factori de piață precum: ofertele furnizorilor, prețurile magazinelor concurente, stocul disponibil, istoric ș.a.

Beneficiile oferite de PriceFlux sunt unice nu doar pentru România, ci și la nivel internațional. Spre deosebire de alte astfel de produse de pe piață, PriceFlux automatizează procesul de potrivire a produselor cu ajutorul unui algoritm de machine learning, astfel încât clientul nu mai este nevoit să își definească manual produsele sau categoriile de produse ale căror prețuri dorește să le monitorizeze.

În plus, PriceFlux oferă funcționalități de flux de date pentru documentare, baze de date și alte automatizări de procese, menite să reducă costurile și sa grăbească procesele pentru comercianții online.

Mai mult decât atât, PriceFlux ajută magazinele online să monitorizeze prețurile competitorilor pe produse concurente similare, cum ar fi cele cu care concurează direct, pentru ca au aceleași caracteristici, cum este cazul telefoanelor mobile sau al altor gadget-uri.

În contextul în care industria de e-commerce e în plină dezvoltare în România, magazinele online nu pot rămâne competitive dacă nu îmbunătățesc și nu automatizează cât mai multe procese în activitatea de zi cu zi.”, a declarat Mihai Bisnel, Business Development Manager în cadrul PriceFlux.

În România, încă există acest obicei al e-commerce-lui făcut manual, după un tabel Excel încărcat în platforma magazinului online. Dacă lucrezi în online, trebuie să beneficiezi de avantajele soluțiilor online noi care apar. Industria de e-commerce a trecut în etapa de viteză. Trăim vremuri în care principalii jucători de pe piață îți schimbă prețurile și de trei ori pe zi, cu tot felul de promoții fulger pe perioade limitate de timp, menite să atragă clienții. Magazinele online care nu reușesc să țină pasul pentru adaptarea prețurilor cu ce se întâmplă în timp real pe piață sunt primele care pierd.

Pe de altă parte, neavând o imagine clară asupra pieței, unele magazine ajung să reducă prețurile până la un nivel la care nu se pot susține. Din dorința de a prinde clienții, vând la niște prețuri foarte mici, cu adaosuri derizorii, lucru care afectează prețul în piață pentru ceilalți jucători și toată lumea are de pierdut.”, a explicat Mihai Bisnel.

PriceFlux ajută comercianții să identifice produsele listate cu preț prea mic, sau produsele al căror preț trebuie redus pentru a rămâne competitiv pe piață, în limitele profitabilității.

API-ul PriceFlux poate fi integrat rapid și cu ușurință de orice magazin online. Rapoartele generate sunt menite să ofere toate informațiile necesare, toate informațiile actualizate despre stoc și preț fiind accesibile într-un singur loc.

Deși a fost lansat recent în România, PriceFlux lucrează deja cu peste 10 clienți mari de e-commerce, din electro-IT, fashion, piese auto ș.a.