Noi jocuri cu tehnologia DLSS sunt anunțate pentru luna septembrie

403

Jensen Huang, fondator și CEO NVIDIA, a comparat în cadrul GTX din Tokyo capabilitățile unice ale arhitecturii Turing cu cele ale plăcilor grafice din generațiile anterioare: Pascal (seria 10) și Maxwell (seria 9).

De asemenea, a descris modalitatea în care noile capabilități pentru inteligență artificială pot fi utilizate pentru a îmbunătăți performanța oferită de Deep Learning Super Sampling (DLSS), o tehnologie care aplică deep learning și AI tehnicilor de randare, oferind margini omogene și clare în timp ce rulează de 2 ori mai rapid decât generațiile anterioare de plăci grafice.

În prezent, monitoarele 4K au devenit mult mai accesibile pentru milioane de gameri de PC din întreaga lume, prețul lor coborând de la câteva mii de dolari până la câteva sute.

Alte 9 jocuri care suportă platforma Deep Learning Super-Sampling (DLSS) au fost anunțate. Până acum, un total de 25 de jocuri vor utiliza această tehnologie.

  • Darksiders III de la Gunfire Games / THQ Nordic
  • Deliver Us The Moon: Fortuna de la KeokeN Interactive
  • Fear the Wolves de la Vostok Games / Focus Home Interactive
  • Hellblade: Senua’s Sacrifice de la Ninja Theory
  • KINETIK de la Hero Machine Studios
  • Outpost Zero de la Symmetric Games / tinyBuild Games
  • Overkill’s The Walking Dead de la Overkill Software / Starbreeze Studios
  • SCUM de la Gamepires / Devolver Digital
  • Stormdivers de la Housemarque