Lenovo închide divizia ZUK Mobile la nici 2 ani de la înființare

- Adrian Ungureanu
162

Lenovo va închide divizia de telefoane mobile ZUK după doar 23 de luni de la înființare. Adică la nici doi ani, compania chineză închide această divizie cu care a încercat să se impună pe piețe asiatice, dar nu a reușit.

Această divizie ar mai fi avut de lansat câteva telefoane, iar dacă vor mai fi aduse pe piață, Lenovo a luat decizia să le lanseze cu brandul Moto, care de ceva timp merge foarte bine pe piețele din Asia, mai ales după că autoritățile chineze au decis să ridice embargoul pe care îl impusese produselor Motorola, pe vremea când era deținută de Google.

Principalul motiv al acestei decizii a fost acela că divizia nu a reușit deloc să genereze profit, deși produsele sale începuse să câștige ceva popularitate. Totodată, trebuie menționat și faptul că Lenovo a anunțat în urmă cu ceva timp că vrea să aducă toate telefoanele sub același brand și se pare că ”Moto” este cel ales.