JediSEO School anunță noi cursuri din iunie, cu tehnici SEO adaptate noului algoritm Google

335

JediSEO School anunță începerea unei noi serii de cursuri, în cadrul cărora cei care se înscriu au posibilitatea să învețe cele mai noi tehnici SEO, adaptate noului algoritm de căutare de la Google.

Cursurile primei promoții JediSEO School au demarat la începutul lunii februarie, iar la finele lunii martie cursanții și-au primit diplomele. La cea de-a doua ediție s-a decis păstrarea numărului de 12 locuri, prin urmare cei care sunt interesați de cursuri sunt invitați să se înscrie rapid pentru a beneficia de cursurile care vor începe pe 3 iunie.

Cursanții din a doua promoție vor avea șansa să învețe noile tehnici privind optimizarea pentru motorul de căutare de la Google, care a introdus un nou sistem de poziționare în rezultatele căutărilor și care au adus un impact major în topul celor mai vizibile site-uri și branduri.

La fel ca la prima ediție, cursurile vor fi coordonate de Ovidiu Joița, fondator JediSEO School și al agenției de marketing online iAgency, care are o experiență de peste 15 ani în industria de marketing online. În plus, cursanții vor avea parte și de prezentări speciale din partea unora dintre cei mai importanți specialiști din domeniul marketingului online din România. Prima promoția a putut învăța câteva din secretele acestui domeniu de la Liviu Taloi, Ionuț Munteanu, Horia Neagu, Eugen Potlog și, nu în ultimul rând, Răzvan Gavrilaș, proprietarul celui mai puternic instrument de SEO din România, CognitiveSEO, partenerul principal al JediSEO School.

Aștept cu nerăbdare să cunosc cursanții ediției din iunie. Îi voi cunoaște pe 3 iunie, prima zi de curs. Prima ediție a venit cu surpriza de a avea printre cursanți foarte mulți antreprenori care au dorit să învețe SEO pentru propriile afaceri. Începând cu a doua promoție mă aștept să văd mai mulți tineri cu care să creștem baza de specialiști SEO. Va trece mult timp până când va fi acoperit deficitul de specialiști din România, dar există potențial.

Totodată, ne bucurăm să vedem că la cursurile noastre vin și oameni care au deja experiență în marketing, ceea ce ne arată că JediSEO School este un loc din care pot învăța și oameni experimentați. Avem printre cei înscriși, deja, la a doua ediție, un director de marketing de la un brand important din România și acest lucru mă bucură. Este foarte important, deoarece industria a înțeles că marketingul migrează foarte puternic spre zona de online și că este nevoie ca oamenii cu experiență în marketingul clasic să învețe și secretele din online”, declară Ovidiu Joița.

Ce vor învăța cursanții celei de-a doua promoții JediSEO School
În primele două zile de curs vor fi prezentate infrastructura Google, modulele de curs și cum a evoluat optimizarea pentru motoarele de căutare, ce este nou și relevant în prezent, iar în zilele următoare vor fi asimilate informații prețioase despre Optimizare On-Page, linkbuilding, valoarea brandului în online și așa mai departe.

Cursul este structurat pe 4 direcții sau teme fundamentale pentru optimizarea SEO:

1) Optimizare On-Page – Clasic SEO
2) Comunicare Off-Page și linkbuilding – Clasic SEO
3) Indicatorii de User Experience – New SEO Marketing
4) Valoarea brandului în online – brand awareness – New SEO Marketing

Cei care doresc să fie la curent cu activitățile JediSEO School pot accesa următoarele link-uri: www.jediseoschool.ro  și https://www.facebook.com/JediSEOSchool.ro