Intrarom & Genesys primesc Best Partnership for Large Enterprises Award

287

Intrarom, subsidiara românească a Intracom Telecom, a fost premiată, alături de Genesys, cu “Best Partnership for Large Enterprises Award “, în cadrul Contact Centers Awards Gala, un eveniment anual unic in România, ce reunește oameni și companii din industria de Customer Experience.

Intrarom și Genesys au sprijinit companiile românești în construirea unei experiențe mai bune a clienților, printr-o integrare eficientă a aplicațiilor și a funcționalităților, prin utilizarea celor mai avansate tehnologii ce depășesc așteptările clienților.

Colaborarea de succes, pe termen lung, între Intrarom & Genesys a ajutat ambele companii din România să crească și a condus la implementari  de platforme Contact Centers de mari dimensiuni în sectoarele Telecomunicatii, Banking& Finance si Utilitati. Având în vedere aceste referințe semnificative privind experiența clienților, Intrarom doreste să-și extindă parteneriatul de succes cu Genesys în domeniul experienței clienților, adresându-se noilor verticale și introducând cea mai recentă tehnologie împreună cu cea mai înaltă expertiza tehnica. “, a declarat Mihai Ionescu, Director Comercial, Intrarom.

Apostolos Kemos, Director de Vânzări pentru Europa Centrală și de Sud, la Genesys, a adăugat: “Genesys este cu adevărat mândră să introducă pe piața românească soluția premiată PureCloud. Arhitectura all-in-one a platformei Genesys ™ PureCloud ™ permite companiilor de orice dimensiune să consolideze perfect infrastructurile de centre de contact și infrastructura de comunicații de business pentru a reduce complexitatea, simplifica administrarea, îmbunătăți eficiența și reduce costurile totale de operare prin instalarea solutiei in cloud. Împreună cu Intrarom aducem o generație de ultima ora a experienței clienților pe piață “.

Intrarom Telecom este unul dintre cei mai importanți integratori de Contact Centers din Balcani în ultimii 20 de ani. Cu scopul de a-și servi clienții și de a oferi o experiență deosebită (CX), grupul de companii completează portofoliul Genesys Contact Center cu un set cuprinzător de servicii profesionale, incluzând consultanță, proiectare, implementare, configurare / parametrizare, personalizare, integrare cu testarea sistemelor terțe și dezvoltare.