Gun Media anticipează afaceri cu 50% mai mari în 2019, după creșterea de 40% din 2018

360

Gun Media, agenție de marketing online din România, cu focus pe campanii de performance (PPC, SEO & Social Media), estimează o accelerare a ritmului de creștere a businessului în 2019, după ce anul trecut a înregistrat un avans de 40%, față de 2017, ajungând la 1,3 milioane de lei (circa 280.000 de euro).

Rezultatele pozitive au venit pe fondul creșterii numărului de clienți, a volumului de campanii derulate și a valorii bugetelor gestionate. Cele mai bune rezultate au fost generate de activitatea PPC (Pay-Per-Click), agenția gestionând bugete de peste 1,25 milioane de euro. Dintre aceștia, 1 milion de euro au fost direcționați către campaniile Google Ads, iar aproximativ 250.000 de euro au mers în campanii Facebook Ads. Valoarea totală a bugetelor gestionate în 2018 a fost de aproximativ 1,3 milioane de euro, în creștere cu 40%, față de 2017.

Agenția a reușit și să atragă mai mulți clienți în 2018, ajungând la un portofoliu de 85 de clienți, în creștere tot cu 40% față de 2017.

În acest an vom continua dezvoltarea departamentelor de Google Ads și Facebook Ads atât prin mărirea portofoliului de clienți cât și prin creșterea echipei. Ne dorim o creștere de minimum 50% a cifrei de afaceri, creștere generată exclusiv din fee-uri. Anul acesta, estimăm că vor veni bugete importante din campaniile de Youtube care sunt din ce în ce mai prezente și necesare pentru branding, în timp ce se vor menține investițiile clienților în campaniile clasice de performance.

Pentru 2019, ne propunem dezvoltarea serviciilor SEO, PPC și Social Media, pe care le oferim prin integrarea unor soluții de automatizare la care lucrăm cu o echipă de dezvoltatori externă. Credem cu tărie că un mix corect de campanii de marketing online poate genera ROI (Return on Investment) pozitiv pentru orice business cu prezență în mediul online.

Pe termen lung ne-am propus să devenim cea mai importantă soluție pentru business-urile mici și medii care doresc să-și susține dezvoltarea afacerilor prin canalele de marketing online”, declară Robert Trandafir, cofondator Gun Media.

Agenția a înregistrat și o creștere importantă a numărului de campanii derulate lunar în 2018. Gun Media a derulat anul trecut, în medie 80 campanii în fiecare lună, mult peste media de 50 de campanii simultane din 2017. Pentru anul acesta Gun Media și propus o medie de minimum 100 de campanii simultan.

Piața locală a început să se maturizeze, dar nu sunt suficient de mulți specialiști
Cofondatorul Gun Media consideră că piața locală a fost influențată pozitiv în 2018 de dezvoltarea comerțului electronic din România și de clienții care au înțeles importanța performanței campaniilor în raport cu costurile, dar este afectată, în schimb, de lipsa de specialiști.

2018 a fost un an al continuării dezvoltării mediului de e-commerce și maturizării mai multor jucători care decid să colaboreze cu agențiile specializate pe campanii PPC și SEO, plecând de la obiective de performance. Clienții știu din ce în ce mai mult ce își doresc și este mai ușor să ne facem treaba. Ne bucură când clienții vin cu obiective de Cost pe Conversie, Return On Investment și că s-a redus numărul de clienți care vor cost cât mai mic pe click și poziție mai bună.

În schimb, sunt probleme în găsirea unor colegi cu experiență pe activitatea de marketing online. Acest lucru ne-a încetinit dezvoltarea și ne-a forțat să ne orientăm pe integrarea în echipă a unor juniori de perspectiva care să crească împreună cu noi”, explică Robert Trandafir.

În ceea ce privește 2019, fondatorul Gun Media consideră că, la nivel de piață, se va pune un accent mai mare pe campaniile YouTube Ads, pe campaniile de marketing online integrate, pe automatizări și AI, dar și pe Performance Media.