Food Court-ul Mega Mall s-a transformat într-un mini oraș indoor, în urma unei investiții de 3,2M de euro

417

NEPI Rockcastle anunță finalizarea lucrărilor de reamenajare a zonei Food Court din Mega Mall București, realizate în urma unei investiții de 3,2 de milioane de euro. Suprafața de 10.000 de metri a fost renovată complet și organizată sub forma unui mini-oraș indoor. Conceptul de design a fost realizat de Corvin Cristian Studio, pornind de la conceptul umbrelă „experiențe”.

În noua zonă Food Court, vizitatorii Mega Mall vor descoperi un design de inspirație urbană, care se remarcă prin decorațiunile și mobilierul construite din lemn masiv de frasin, furnir natural, marmură, alamă și metal. Spațiile sunt delimitate și compartimentate în mai multe „vecinătăți”, structurate precum niște mini-cartiere ale unui oraș. Astfel, fie că sunt însoțiți de prieteni, familie sau de parteneri de business, clienții Mega Mall pot alege una dintre zonele care le oferă cadrul adecvat atât pentru discuții, cât și pentru relaxare.

Fiecare proiect de amenajare interioară a unui spațiu vine, în primul rând, cu provocare de a înțelege care sunt nevoile și dorințele celor care îl vor folosi. Mega Mall este vizitat de persoane dinamice, care își doresc spații funcționale, pe care să le poată folosi atât alături de familie, cât și de prieteni, sau chiar pentru unele întâlniri de business. Am ales să realizăm mai multe „vecinătăți”, care să se îmbine într-un design unitar și care să răspundă unor nevoi diferite de intimitate. Fiecare spațiu a fost gândit în jurul unor puncte de interes precum un pop-up shop sau o zonă verde, puse în evidență de un sistem de iluminat inovator, care dă iluzia unui etern apus de soare”, a declarat arh. Corvin Cristian.

În zona de Food Court au fost folosite nuanțe naturale care, îmbinate cu mobilierul de diferite forme, culori și mărimi creează senzația de dinamism, complementată de o atmosferă relaxată, cu un vibe modern. Spațiul are un aspect de grădină urbană, datorită decorului din plante naturale.

Food Court-ul este o ancoră pentru centrele comerciale, iar așteptările vizitatorilor sunt foarte mari. Pentru clientul modern, mall-ul este mai mult decât un spațiu pentru cumpărături – a devenit parte integrantă din comunitate, iar acest rol atrage și responsabilitatea de a crea spații care să ofere o atmosferă plăcută, propice pentru întâlniri și relaxare, alături de cei dragi. Vom continua să investim în soluții care să le ofere clienților noștri cele mai bune opțiuni de shopping și petrecere a timpului liber”, a declarat Alexandru Suiu, Center Manager Mega Mall.