Flanco se laudă că a vândut de 200 milioane lei, în trei săptămâni Black Friday

- Adrian Ungureanu
419

Flanco Retail a înregistrat vânzări în valoare de 200 milioane de lei în cea de-a 7-a ediție de Black Friday, cu 30% mai mult față de anul precedent, când cel mai așteptat eveniment de shopping s-a întins pe o durată de timp similară.

“Pentru că și anul acesta am extins campania de Black Friday la 3 săptămâni, consultanții noștri specializați au reușit să facă față traficului ridicat din magazine, de pe tot parcursul lunii noiembrie, și să le acorde tuturor clienților care ne-au călcat pragul timpul, atenția și informațiile necesare”, a declarat, într-un comunicat remis redacției, Dragoș Sîrbu, CEO Flanco.

Potrivit acestuia, o altă categorie de cumpărători a fost aceea a clienților deja informați, care au știut exact ce își doresc și au ales să își achiziționeze produsele din confortul propriei case. ”Așa cum ne așteptam, tendința ascendentă a cumpărăturilor făcute online s-a menținut, iar vânzările pe flanco.ro au crescut cu 35% față de anul trecut”, a adăugat oficialul retailerului.

Anul acesta, campania s-a desfășurat între 27 octombrie și 19 noiembrie, în toate magazinele din țară și pe flanco.ro.

Numărul de produse vândute de retailer în cadrul campaniei de Black Friday a ajuns la 480.000, în topul preferințelor clienților aflându-se electrocasnicele mari (peste 60.000 de unități vândute), electrocasnicele de bucătărie (peste 50.000), televizoarele (peste 40.000), produsele de îngrijire personală (peste 35.000) și smartphone-urile (peste 30.000).