evoMAG investește 50.000 de euro într-un sistem de management al depozitului

264

evoMAG investește 50.000 de euro într-un sistem de tip Warehouse Management System (WMS), ca parte a strategiei de creștere a vânzărilor în 2020.

Sistemul de management al depozitului are ca obiectiv îmbunătățirea timpilor de livrare a produselor către clienții finali, ca urmare a automatizării operațiilor cu stocul.

Pe măsură ce s-a intensificat activitatea companiei, am crescut și stocul de produse și, în același timp, a trebuit să găsim soluții să îmbunătățim timpii de livrare. Implementarea sistemului de management al depozitului a fost răspunsul la toate acestea”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.ro, menționând că, în prezent, românii care comandă online au așteptări mai mari ca în trecut și vor să intre în posesia produselor comandate mult mai rapid.

Pe lângă îmbunătățirea procesului de livrare, automatizarea operațiilor cu stocul de produse a generat o creștere a eficienței în procesarea comenzilor cu 50%.

Investiția în sistemul de management al depozitului va genera și o mai bună segmentare a categoriilor de produse aflate pe stoc, ceea ce va permite și o optimizare a stocurilor la nivel general, dar și o vizibilitate mai bună asupra mixului de produse, raportat la nivelul cererii clienților din diferite perioade de-a lungul anului.