eMAG lansează noua campanie de brand și un nou slogan – „Găsești mai mult decât crezi”

462

eMAG lansează o nouă campanie de brand și un nou slogan, reafirmându-și poziționarea de retailer multi-categorii cu o mare diversitate de produse. Noul slogan, eMAG. Găsești mai mult decât crezi, înglobează atât abundența de articole și categorii oferite clienților, cât și diversitatea de emoții care se creează în jurul produselor.

Noua campanie de comunicare a pornit de la client, de la dorințele și nevoile lui, de la modul în care el percepe magazinul ideal până la preferințele sale de shopping. Spotul TV redă cinci povești de viață ale unor oameni obișnuiți care caută la eMAG produsele pe care și le doresc și găsesc, alături de acestea, experiențe memorabile. Este o reconfirmare a statutului de retailer multi-categorii, a faptului că în oferta eMAG exista atât produse electro-IT cât și articole de îmbrăcăminte, produse cosmetice, produse pentru copii și pentru casa și multe altele. Mesajul noii campanii poate fi rezumat în noul slogan: indiferent cine ești, poți să cauți orice îți imaginezi, fiindcă la eMAG găsești mai mult decât crezi”, a declarat Eugen Popescu, Marketing Director eMAG.

În dezvoltarea campaniei au fost luate în calcul datele celui mai nou studiu de brand realizat de eMAG. Scopul acestei cercetări a fost de a înțelege ce trăsături are magazinul ideal în viziunea românilor. 67% dintre aceștia consideră că magazinul ideal este multi-categorii și le oferă acces la o gamă variată de categorii, produse și servicii. eMAG este în topul retailerilor asociați cu magazinul ideal, deoarece oferă acces simplu și rapid la peste 3,2 milioane de produse, grupate în peste 1.800 de categorii. Pentru a-și consolida oferta, în ultimii ani eMAG a lansat noi categorii de produse, cum ar fi: fashion, cosmetice, produse pentru copii sau home&deco. Noua campanie de comunicare este o reafirmare a percepției pe care mulți dintre utilizatori o au deja despre eMAG: este magazinul de unde pot cumpăra aproape orice, oricând, de oriunde s-ar afla.