eMag anunță că Black Friday ”pică” anul acesta pe 17 noiembrie

- Adrian Ungureanu
399

La fel ca și în anii anteriori retailerii importanți din România vor organiza Black Friday înaintea datei oficiale utilizate în SUA. În România cei mai mulți retaileri vor miza pe data de 17 noiembrie, iar la americani va fi pe 24 noiembrie.

Așa au anunțat cei de la eMag, compania care a cam dat tonul în materie de Black Friday în ultimii ani, restul retailerilor organizând această cea mai importantă campanie de reduceri o dată cu cei de la eMag.

Retailerul online a anunțat că în acest an Black Friday va avea loc pe 17 noiembrie, iar la eMag vor fi puse la bătaie peste 2.000.000 de produse în oferta pentru această campanie, potrivit unui comunicat remis redacției.

Încă din 2011, când eMag a organizat pentru prima dată Black Friday în România, fenomenul s-a bucurat de un real succes și a avut creșteri considerabile de la an la an.

Astfel, un studiu realizat de Kantar Millward Brown după ediția de anul trecut a Black Friday a scos la iveală faptul că 94,3% din populația cu vârste cuprinse între 18 și 50 de ani auzise de cel mai așteptat eveniment de shopping al anului.

Același studiu a confirmat preferința tot mai ridicată a românilor pentru cumpărăturile online: de Black Friday, 47,5% din cei care au achiziționat ceva au comandat online, în timp ce pentru offline au optat 41,5%, iar 11% au îmbinat ambele modalități.

eMag se laudă că în 2016 a fost destinația principală a celor care au cumpărat ceva de Black Friday, fiind ales de 36,8% dintre cumpărători.