Edenred România achiziționează Benefit Online

306

Edenred România, cea mai mare companie emitentă de carduri și tichete de beneficii pentru salariați, a achiziționat compania Benefit Online, cea mai mare platformă de beneficii extrasalariale flexibile din România, fondată cu 6 ani în urmă de antreprenorii Adrian Sârbu și Stelian Bogza.

Platforma Benefit Online ajută companiile să transfere alegerea beneficiilor direct către angajați: aceștia își pot crea singuri propriul pachet de beneficii, dintr-o gamă de mii de opțiuni, atât din zona celor cu avantaje fiscale (tichete de masă și culturale, pensii private, asigurări/abonamente de sănătate, vacanțe, cadouri sau cursuri profesionale), cât și din zona reducerilor corporate (abonamente de fitness și wellness, modă și frumusețe, spectacole și evenimente, restaurante și cafenele, telecom, electrocasnice și tehnologie etc.)

Datorită acestor soluții, companiile client din România își pot eficientiza politicile de resurse umane și își pot spori atractivitatea ca angajatori pe o piață a muncii extrem de competitivă.

Benefit Online are astăzi mai bine de 100.000 de utilizatori activi, din peste 250 de companii client din diverse industrii, precum IT & software, producție, servicii financiare, call-center & shared services sau servicii. Aproape 3.000 de beneficii extrasalariale unice, de la peste 2.000 de furnizori, sunt incluse în platforma Benefit Online. În 2018, cele mai populare beneficii alese de angajați au fost tichetele de masă, cadourile (cardurile şi tichetele cadou), decontarea transportului (către/de la serviciu), turismul intern (tichetele de vacanţă) şi pensiile private (pilonul 3).

« Prin achiziția Benefit Online, Edenred își extinde oferta de soluții digitale, acompaniind  fiecare nivel al ecosistemului de pe piața muncii (angajați, angajatori, furnizori de beneficii). Vrem să le oferim acestora atât libertatea, cât și instrumentele, pentru a-și configura ei înșiși strategia și beneficiile adaptate fiecărei companii și fiecărui salariat. Digitalizarea, diversificarea, inovația permanentă sunt parte din identitatea noastră, astfel că Benefit Online ne este un partener firesc și suntem mândri să susținem și să dezvoltăm platforma împreună de aici înainte » , a declarat Dana Sîntejudean, General Manager Edenred România & Moldova.

În urma tranzacției,  brandul Benefit Online va continua să se dezvolte cu aceeași echipă de management și operațională, beneficiind în plus de resursele de inovație, tehnologie și suport comercial ale Grupului Edenred.

« Avem încredere că împreună cu echipa Edenred și alăturându-ne competențele profesionale vom crea o experiență superioară pentru utilizatorii platformei Benefit Online, vom putea diversifica și mai mult paleta de furnizori și totodată vom putea extinde mai rapid soluția atât către noi companii din România, cât și din alte piețe din Europa » , a declarat Stelian Bogza, cofondator Benefit Online.

« Serviciile pe care le oferim clienților noștri actuali rămân neschimbate și vom continua să dezvoltăm business-ul curent alături de Edenred, dublat de preocuparea permanentă de a dezvolta noi soluții de retenție și loializare pentru companiile din România » , a declarat Adrian Sârbu, cofondator Benefit Online.

« Edenred răspunde nevoii mereu în creștere a companiilor, care vor să îmbunătățească loialitatea, motivația și puterea de cumpărare a angajaților, oferindu-le o diversitate de beneficii prin soluții digitale simple și flexibile » , a spus Maxime Jullien, Director Business Development & Strategy în cadrul Edenred România.

Tranzacția este supusă aprobării Consiliului Concurentei.