Dezvoltatorii independeți de jocuri au fost premiați în cadrul concursului NVIDIA DXR Spotlight

336

Concursul DXR Spotlight organizat de NVIDIA, Epic și Microsoft în ultimele luni s-a încheiat astăzi, odată cu anunțarea celor trei câștigători.

Concursul, care este o extensie a programului NVIDIA Indie Spotlight, a lansat o invitație tuturor dezvoltatorilor și creatorilor de conținut să creeze jocuri demo utilizând Unreal Engine 4.22, Microsoft DirectX 12 și DirectX Raytracing și combinații de reflexii ray-traced în timp real, umbriri și iluminări globale.

Producătorii de jocuri folosesc ray tracing în timp real în cele mai mari francize și titluri AAA pe care le lansează, dar calitatea jocurilor demo înscrise în acest concurs demonstrează faptul că oricine poate stăpâni arta ray tracing-ului în timp real.

Astăzi au fost anunțați cei trei câștigători ai concursului:

  • Christian Hecht cu Attack from Outer Space 
    Attack from Outer Space recreează atmosfera filmelor sci-fi din anii 1950 prin utilizarea de reflexii ray-traced, umbriri si iluminare ambientală – toate în timp real – pentru a oferi nostalgie invaziei de roboți.
  • Opus Visual cu LP Trailer
    LP Trailer le permite gamerilor să conducă un camion, folosind reflexii ray-traced și ocluzie ambientală pentru a genera iluminare naturală.
  • Alden Fillion cu Diode
    Diode le permite gamerilor să intre în pielea unui cavaler din viitor, cu scopul de a înfrunta forțele răului. Demo-ul utilizează reflexii ray-traced în timp real pentru a obține rezultate spectaculoase.

 

Toți cei trei câștigători au primit câte o placă grafică NVIDIA TITAN RTX GPU.