CEL.ro și-a lansat propriul Marketplace

- Adrian Ungureanu
388

Retailerul online a anunțat oficial lansarea propriei platforme de tip marketplace, astfel utilizatorii pot cumpăra de pe CEL.ro produse comercializate de alți vânzători. Comanda este preluată de site, însă produsul este livrat de magazinul partener.

Lansarea platformei marketplace este un proiect pe care echipa CEL.ro l-a creat pentru a veni în sprijinul clienților magazinului online. Principalul obiectiv a fost acela de a le propune consumatorilor o gamă variată de categorii și produse și de a le oferi o experiență completă în ceea ce privește procesul de cumpărare. Printre noile categorii adăugate se numără: fashion, home&deco, bricolaj și accesorii.

CEL .ro estimează faptul că marketplace-ul va genera 25% din totalul vânzărilor, în prima jumătate a anului 2018.

„Am reușit ca la finalul anului 2017 să punem la punct ultimele detalii ale platformei marketplace și să o lansăm către public în primele trei luni din 2018. A fost un efort susținut al echipei noastre, fiind un proiect prin care intenționăm să creștem business-ul, dar în același timp vrem sa contribuim și la dezvoltarea comerțului din România. Ne dorim să oferim susținere și pentru alte segmente din retail-ul românesc și concomitent să păstrăm standardul de încredere al clienților noștri.” a declarat, într-un comunicat remis redacției, Tiberiu Pop, CEO-ul CEL.ro

În anul 2017 magazinul online a ajuns la o cifră de afaceri de 59 de milioane de euro și la 2,7 milioane de comenzi procesate. Vizitele pe varianta de mobile au crescut cu 50% față de anul precedent și ajung la 58% din totalul vizitelor pe site.