Câți bani dau românii pe gadget-urile pentru activități în aer liber

    - Adrian Ungureanu
    131

    Se pare că odată cu încălzirea vremii românii încep să se gândească mai mult că începe sezonul în care își pot petrece mai mult timpul în aer liber, iar o parte s-au pregătit deja pentru sezonul cald.

    Potrivit retailerului online QuickMobile, în ultimele două luni a crescut interesul românilor pentru gadget-uri pe care să le folosească în parc, la plimbări, în excursii și așa mai departe. Astfel, cererea pentru gadge-turile outdoor a crescut cu aproximativ 40% în intervalul martie-aprilie, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. În această categorie intră hoverboard-urile, brățările fitness, dronele sau camerele foto și video sport.

    „Cererea tot mai mare pentru produsele destinate activităților outdoor ne demonstrează că românii adoptă un stil de viață din ce în ce mai activ. (…) Credem că trendul ascendent înregistrat în intervalul martie-aprilie se va menține pe întreg parcursul sezonului cald, mai ales pe segmentul vehiculelor electrice, începând cu hoverboard-urile, unul dintre cele mai îndrăgite produse outdoor de către români, până la bicicletele sau trotinetele electrice”, declară Tudor Țiboc, General Manager al Quickmobile.

    În ceea ce priveşte bugetul mediu alocat de clientul Quickmobile pentru produsele tech destinate activităților în aer liber, acesta s-a ridicat la 1.200 de lei, în creştere cu 25% față de martie – aprilie 2016.

    Au fost și români care au optat pentru gadget-uri outdoor cu funcții mai complexe și neconvenționale. Pentru un transportator electric Moto Big Wheel, produs de Newbits, aceștia au plătit 8.000 de lei. Vehiculul are forma unei motociclete, dar spre deosebire de modelele convenționale, dispune de o singură roată.