Au apărut și primele probleme cu Galaxy S9 și S9+

- Adrian Ungureanu
534

Utilizatorii din SUA au avut parte de două surprize neplăcute odată cu intrarea în posesie a noilor flagship-uri de la Samsung, modelele Galaxy S9 și S9+.

Prima dintre ele a fost una care ține strict de modul în care au fost livrate telefoanele de către Samsung. Mai mulți utilizatori care au comandat telefoanele de la operatorul de telecomunicații Sprint s-au trezit că au primit SIM-uri de la un alt operator, adică de la Verizon.

Filiala americană a celor de la Samsung și-au recunoscut vina și au promis că vor rezolva rapid problema trimițându-le cartelele SIM corespunzătoare.

Cealaltă problemă este legată de software. Se pare că serviciul Samsung Pay nu funcționează pe unele telefoane care au fost comandate la ”liber”, deblocate de orice rețea de telecomunicații.

Și de această dată, reprezentanții din SUA ai celor de la Samsung au spus că lucrează la o actualizare care să rezolve această problemă. Să vedem dacă această problemă cu Samsung Pay va fi raportată și în alte țări.

Nu sunt nici pe departe probleme foarte serioase, dar tot crează un oarecare disconfort în rândul unor clienți care plătesc sume uriașe pentru un telefon care ar trebui să fie perfect, iar serviciile ar trebui să fie impecabile.

Via 1Via 2