Answear.ro anunță o creștere de 50% în primul semestru al anului 2019

347

Answear.ro anunță o creștere a veniturilor de 50% în primul semestru față de aceeași perioadă a anului trecut. Al patrulea an de existență al companiei marchează o ascensiune impresionantă atât a încasărilor cât și al numărului de comenzi, aproape dublu față de primele 6 luni ale anului trecut.

Provincia urcă încet dar sigur în topul vânzărilor
Deși tot București este orașul numărul 1 din punct de vedere al numărului de cumpărători, a crescut mult numărul de comenzi din celelalte orașe mari ale țării (Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța). Comanda medie pe Answear.ro este de 300 lei și best sellers în prima jumătate a anului au fost gențile, pantofii sport și gecile/paltoanele, urmate apoi de tricouri, jeanși și rochii.

Mobile-ul a depășit clar desktopul
Shoppingul online se mută pe dispozitivele mobile: anul acesta 70% din totalul comenzilor Answear.ro au fost trimise de pe telefonul mobil sau tabletă.

Datorită investiției susținute în platforma online dar și în aplicația mobilă pentru a oferi clienților o experiență de shopping completă, am reușit să ajungem la o medie de 550.000 de vizitatori unici și 1,4 milioane de vizite lunar în prima parte a anului. Acest lucru se datorează și colecțiilor speciale pe care le lansăm în fiecare lună, dar și portofoliului bogat prezent pe site. Lucrăm în permanență pentru a oferi o selecție de branduri noi pe care până acum românii le puteau cumpăra doar din afara țării și ne bucurăm să fim un reper de stil și un curator de tendințe pentru piață autohtonă”, a declarat Raluca Radu, Country Manager Answear.ro.

Fast fashion vs Superbrands
Se observă o migrare a preferințelor românilor în materie de modă spre branduri de renume ce ocupă din ce în ce mai mult loc în garderobă și în coșul de cumpărături. Mărcile vedetă ale primei jumătăți de an au fost Adidas Originals, Tommy Jeans, Tommy Hilfiger și Levi’s.