Yahoo cumpara Bread, companie care oferea servicii de scurtare a URL-urilor

16

Bread, companie infiintata in 2011 care oferea servicii de scurtare a adreselor web de tip URL, a fost achizitionata de Yahoo. Aceasta achizitie vine la momentul potrivit, deoarece Bread avea numeroase pierderi si incerca sa atraga un comparator mai mare.

Anuntul de cumparare a fost facut pe site-ul Bread de catre directorul companiei, care a dat si cateva detalii sumare despre achizitie, dar si ce inseamna ea pentru utilizatorii serviciului de scurtare a adreselor web. In plus, incepand de astazi, serviciile Breand Oven si Bread Social au fost retrase, miscare in concordanta cu schimbarea proprietarului acestei companii.

Yahoo cumpara Bread

In ceea ce ii priveste pe utilizatorii Bread, cei care folosesc link-uri scurtate cu acest serviciu nu vor fi, inca, pusi in dificultate. Totusi, aceste link-uri vor mai ramane active doar 30 de zile, adica pana la data de 11 noiembrie, iar utilizatorii sunt sfatuiti sa se indrepte spre alte servicii similare. Dupa data de 11 noiembrie, orice link care provine de la Bread va deveni inactiv, lucru care ar putea fi problematic daca acestea au fost folosite la lucruri importante.

In anuntul care vorbeste despre cumpararea Bread de catre Yahoo, presedintele Bread a precizat ca serviciul a fost lansat pentru a ajuta prezentele puternice din online sa isi monetizeze mai bine continutul. De asemenea, se precizeaza ca oficialii Bread sunt de parere ca Yahoo le impartaseste viziunea si ca sunt foarte incantati sa se alature Yahoo pentru a cauta urmatoarea generatie de solutii pentru publicitari, platformele mobile si social media.

Πηγή: Slashgear