Xiaomi se menține peste Apple și Fitbit pe piața dispozitivelor purtabile

- Adrian Ungureanu
216

Chinezii de la Xiaomi continuă să se mențină pe prima poziție a pieței de dispozitive inteligente purtabile, reușind să-și majoreze volumul de vânzări și cota de piață, în al doilea trimestru al acestui an.

Potrivit celui mai recent raport de piață realizat de compania de cercetare IDC, Xiaomi a livrat în intervalul menționat, 3,5 milioane de dispozitive purtabile (ceasuri și brățări inteligente) asigurându-și o cotă de piață de 13,4%.

Pe locul doi s-a aflat Apple, care a vândut 3,4 milioane de purtabile, asigurându-și, totodată, o cotă de piață de 13%. Atât volumul de livrări, cât și cota de piață au fost în creștere în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut.

Podiumul a fost completat de cei de la Fitbit, care au vândut circa 3,4 milioane de dispozitive, în scădere cu 40,9% față de T2 din 2016, pierzând poziția de lider de piață. Astfel, cota de piață a celor de la Fitbit a scăzut de la 24,1% în T2 2016, la doar 12,9% în al doilea trimestru din acest an.

Per total, piața dispozitivelor purtabile a crescut cu 10,3%, în intervalul amintit livrările totale urcând de la 23,8 milioane de unități în T2 2016, la 26,3 milioane în T2 2017.