Voteaza pentru concursul international “Business Wall of Fame” si poti castiga o campanie de marketing de pana la 10.000 euro pentru compania ta

15

Romtelecom promoveaza aplicatiile inovative pentru companiiile mici si mijlocii (IMM-uri) prin intermediul concursului international “Business Wall of Fame”.

 

Initiat la nivelul Deutsche Telekom si organizat si in alte 5 tari (Cehia, Croatia, Ungaria, Polonia si Slovacia), acesta se desfasoara pana pe 30 iunie. Concursul, care se adreseaza dezvoltatorilor software si startup-urilor care doresc sa isi promoveze aplicatiile, intra in a doua etapa, implicand direct comunitatea de business, care este invitata sa voteze aplicatia favorita inscrisa. Voturile pot fi inregistrate pe www.wallofbusiness.ro. Orice votant inregistrat, care este angajat al unei companii, poate alege sa devina suporter al unei aplicatii, astfel intrand in competitia pentru o campanie de marketing dezvoltata pentru compania acestuia.

 

Astfel, a deveni suporter al unei aplicatii poate fi o rasplata: in functie de argumentele votantului pentru care considera o anumita aplicatie ca fiind cea mai buna, un juriu de experti va selecta castigatorul unei campanii de publicitate in valoare de 10.000 de euro dezvoltata de Romtelecom, in cazul in care aplicatia sustinuta castiga premiul „Cea mai buna aplicatie nationala”. Votarea este deschisa pana pe 30 iunie 2014.

 

De asemenea, avand in vedere interesul demonstrat de aplicanti pentru concurs, perioada de inscrieri pentru “Business Wall of Fame” a fost extinsa pana pe 2 iunie. In Romania, au fost inregistrate pana in prezent peste 30 de aplicatii care au nevoie de voturi din partea potentialilor clienti. Un top cu 10 aplicatii va fi stabilit in functie de numarul voturilor. In baza acestuia, un juriu de experti (format din manageri, consultanti in vanzari, respectiv produse si IT din cadrul Romtelecom) va selecta castigatorii nationali.

 

Castigatorul celei mai bune aplicatii nationale va beneficia de promovare in cadrul unei campanii de marketing dezvoltate de Romtelecom, in valoare de 30.000 de euro, si poate deveni Partener Cloud al Romtelecom Business Solutions, aplicatia sa intrand in portofoliul de produse al Romtelecom. Aplicatia castigatoare la nivel international asigura companiei desemnate statutul de Partener Cloud al Grupului Deutsche Telekom in toate cele sase tari inscrise in competitie, ajungand sa fie cunoscuta de aproape 1,3 milioane de clienti business. In cooperare cu hub:raum din Cracovia, o propunere de investitie de pana la 80.000 de euro poate fi acordata castigatorului la categoria „Cea mai buna aplicatie de business a unui startup”.

 

Etapele concursului “Business Wall of fame”:

  • Durata concursului: 22 aprilie – 30 iunie
  • Inscrieri: pana pe 2 iunie
  • Votare: pana pe 30 iunie
  • Selectarea castigatorului national: 1 iulie – 31 iulie;
  • Selectarea castigatorului international si a celui mai bun startup: pana pe 15 august.

 

Pentru mai multe informatii despre concurs vizitati www.wallofbusiness.ro.

 

Despre Romtelecom

Cu o expertiza de peste 80 de ani pe piata romaneasca de telecomunicatii, Romtelecom ofera astazi o gama completa de servicii de comunicare si divertisment pentru toate nevoile unei gospodarii, dar si pentru companii. La finalul primului trimestru din 2014, Romtelecom avea peste 4,84 milioane de abonamente in portofoliu, pentru servicii de televiziune, internet in banda larga si voce, precum si solutii complexe de business ICT. Mai multe detalii despre companie sunt disponibile pe www.romtelecom.ro.

 

Despre Deutsche Telekom

Deutsche Telekom face parte din topul companiilor de telecomunicatii integrate la nivel mondial, cu peste 142 de milioane de clienti de servicii mobile, peste 31 de milioane de linii fixe si mai mult de 17 milioane de conexiuni in banda larga (la 31 decembrie 2013). Grupul furnizeaza produse si servicii de telecomunicatii fixe, mobile, Internet, produse si servicii IPTV pentru utilizatori individuali si solutii IT&C pentru segmentul business si corporate. Deutsche Telekom este prezent in aproximativ 50 de tari si are in jur de 229.000 de angajati in intreaga lume. Grupul a generat venituri de 60,1 miliarde de euro in anul fiscal 2013 – peste jumatate din acestea in afara Germaniei.

 

Despre hub:raum pentru Europa Centrala si de Est

hub:raum este un program de tip incubator pentru inovatii infiintat de Deutsche Telekom Group in aprilie 2013. Aceasta se concentreaza pe sprijinirea afacerilor inovatoare din Europa Centrala si de Est, punand laolalta viziunea si expertiza echipelor, cu puterea financiara a uneia dintre cele mai mari companii de telecomunicatii integrate din lume. Aceasta se realizeaza prin oferirea unui pachet complet de seed-funding, spatiu de lucru si mentorat asigurat de experti internationali.