Vodafone vrea să angajeze 150 de studenţi şi absolvenţi în noul Centru de Relații cu Clienții din Pitești

- Adrian Ungureanu
126

Vodafone România anunţă deschiderea unui Centru de Relaţii cu Clienţii în Pitești în care vrea să angajeze 150 de tineri, studenți și absolvenți, care vor deservi atât clienții persoane fizice, cât și companii. Procesul de recrutare va începe încă din această lună.

Pentru formarea echipei Centrului de Relaţii cu Clienţii din Pitești, Vodafone România va recruta persoane cu foarte bune abilităţi de comunicare și de utilizare a calculatorului, precum și cu capacitate de învățare rapidă, se arată într-un comunicat remis redacţiei.

Cei care vor deveni angajați vor beneficia de un mediu de lucru la cele mai înalte standarde și de o pregătire amănunţită, prin intermediul unor programe de training și de dezvoltare a competențelor.

Vodafone România operează deja mai multe centre mari de relații cu clienții în București, Brașov și Craiova, la care se alatură centre regionale de dimensiune mai mică în Iași și Bacău.