Veniturile Vodafone România au crescut timid în primul trimestru fiscal

- Adrian Ungureanu
176

Filiala locală a operatorului de telecomunicații britanic a prezentat rezultatele financiare aferente primului trimestru al anului fiscal 2017-2018 și deși raportează o creștere importante a consumului de date mobile, veniturile au crescut timid în acest interval.

Potrivit unui comunicat al companiei, Vodafone România a înregistrat un număr total de 9.579.522 de clienți (servicii mobile, servicii de voce și Internet of Things) la 30 iunie 2017, ceea ce reprezintă o creștere cu 420.241 de utilizatori față de perioada similară a anului trecut.

Din numărul total de clienți, 8.871.482 sunt utilizatori ai serviciilor mobile. ARPU mobil al Vodafone România a fost de 6,1 euro în cele trei luni încheiate la 30 iunie 2017.

Veniturile din servicii aferente trimestrului încheiat la 30 iunie 2017 au atins 178,6 milioane de euro, în creștere cu 2,9% față de perioada similară a anului precedent, în termeni organici.

La 30 iunie 2017, abonații serviciilor mobile reprezentau 41% din baza totală de clienți ai serviciilor mobile Vodafone România, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 59%.

Ponderea segmentuluide utilizatori ai serviciilor pre-plătite în baza totală de clienți ai serviciilor mobilea crescut cu 0,3 puncte procentuale față de trimestrul anterior.

Consumul de date mobile a crescut cu 102% în trimestrul încheiat la 30 iunie 2017, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.