Venituri de 182 milioane euro pentru Vodafone România, în ultimul trimestru din 2017

- Adrian Ungureanu
346

Subsidiara locală a operatorului britanic a a anunțat principalii indicatori financiari pentru trimestrul fiscal încheiat la 31 decembrie 2017.

Vodafone România anunță că a înregistrat 9.944.595 de clienți în total la 31 decembrie 2017, reprezentând o creștere de 5,2% față de aceeași perioadă a anului trecut. Din numărul total de clienți, 9.221.666 sunt utilizatori ai serviciilor mobile.

„Ultimele trei luni ale anului 2017 au adus o creștere puternică a bazei de clienți, pe fondul creșterii ratei de penetrare a smartphone-urilor, în special pe segmentul clienților de servicii 4G, care s-a extins cu 50% față de aceeași perioadă a anului trecut”, într-un comunicat remis redacției, Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.

ARPU mobil al Vodafone România a fost de 6 euro în cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2017, comparativ cu 6,1 euro, în trimestrul precedent.

Veniturile din servicii raportate pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2017 au ajuns la 182,3 milioane de euro, în creștere modestă de 2,2% față de perioada similară a anului precedent, în termeni organici.

La 31 decembrie 2017, abonații serviciilor mobile reprezentau 40% din baza totală de clienți ai serviciilor mobile Vodafone România, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 60%, comparativ cu 41%, respectiv 59%, proporțiile înregistrate în aceeași perioadă a anului trecut.

Consumul de date mobile a crescut cu 71% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2017, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.