UPS Romania pregatita pentru Black Friday si pentru perioada sarbatorilor de iarna

12

Cu ocazia perioadei cumparaturilor de sarbatori care se apropie, UPS a anuntat ca se asteapta sa livreze peste 29 de milioane de colete la nivel global in data de 17 decembrie, zi de varf in cadrul activitatii companiei. In acest an, sunt numai 25 de zile de cumparaturi intre perioada Black Friday si Craciun, cu sase mai putin decat anul trecut, ceea ce inseamna ca este cel mai comprimat sezon din 2002 pana in prezent.

 

Per ansamblu, UPS anticipeaza ca volumul zilnic in sezonul de varf va creste cu 8% in acest an. Potrivit reprezentantilor UPS Romania, in special in aceasta perioada de varf pentru cumparaturi, durata de livrare ramane un element cheie atunci cand se iau decizii in alegerea partenerului pentru trimiterea la timp a pachetelor in aceasta perioada. Atat serviciile express, in trafic aerian, cat si serviciile non-express, in trafic rutier, sunt folosite de clientii UPS, in functie de necesitatile de transport, timpul de livrare dorit sau bugetul alocat trimiterilor.

 

Perioada Black Friday va fi imediat urmata de perioada de varf a anului, ‘UPS peak season’, cand volumul maxim de livrari in perioada sarbatorilor de iarna va avea efecte directe si asupra cifrei de afaceri. in timpul sezonului de varf, de Craciun, UPS implementeaza  strategia “toti oamenii pe punte” , ceea ce inseamna ca atat managementul, cat si angajatii din Romania si din intreaga lume isi sufleca manecile si ajuta la livrarea coletelor in aceasta perioada aglomerata a anului.

 

In Romania, si in multe tari din Europa, cea mai mare parte a volumului de expedieri in perioadele Black Friday si de varf (Peak Season) este determinata de cresterile inregistrate in sectoarele e-commerce si B2C, iar segmentul IT&C si cel al confectiilor, incaltamintei sau produselor de uz casnic vor fi preponderente in livrarile generate de Black Friday si de sezonul de varf, apreciaza reprezentantii UPS Romania.