UPC Romania: Rezultate financiare T4 2014

22

 

  • Investitiile constante in inovatie au dus la cresterea bazei de abonamente si a veniturilor
  • Peste 130.000 de noi case Fiber Power, 2,4 milioane in total

 

UPC Romania, membra a Liberty Global, cea mai mare companie internationala de cablu din lume, a incheiat anul 2014 cu rezultate in crestere. Astfel, veniturile companiei au ajuns la valoarea de 173 milioane dolari fiind cu 6% mai mari decat in 2013. La 31 decembrie 2014 numarul de servicii detinute de clientii UPC era de 1.925.200,  in crestere cu 82.300 fata de anul trecut.

 

Inovatia si imbunatatirea permanenta a experientei clientilor au stat la baza strategiei si in 2014. Internetul a continuat sa fie motorul de crestere pentru UPC, cu o evolutie anuala de 14%, dublu fata de ritmul de crestere a pietei.

 

“Interactivitatea si personalizarea sunt elementele cheie care au contribuit la succesul UPC in 2014. Am continuat sa investim in retea si sa lansam servicii noi, cerute de clientii nostri.  Astfel, in 2014, am lansat Fiber Power 500 oferind clientilor conexiuni stabile de internet de mare viteza. Consumul de date al clientilor nostri de internet a crescut cu 30% in 2014, viteza medie de contractare este aproape de 200 Mbps, iar viteza medie in baza este de peste 100 Mbps, ceea ce confirma superioritatea serviciilor noastre intr-o perioada de crestere accelerata a consumului de internet in Romania”, declara Severina Pascu, CEO UPC Romania & Ungaria.

 

Serviciile UPC au devenit in 2014 disponibile si in afara casei, prin lansarea Wi-Free si Horizon Go, beneficii care sunt oferite gratuit tuturor clientilor companiei si adauga o valoare suplimentara pachetului de servicii deja existent.

 

UPC Wi-Free este una dintre cele mai mari retele globale Wi-Fi, si cea mai mare din Romania care ofera acces gratuit, sigur si nelimitat la internet in peste 200.000 de locatii din Romania si 5 milioane in Europa. In Romania, in doar 4 luni de la lansare, peste 10% din clientii de internet ai companiei sunt deja utilizatori ai serviciului, confirmand interesul clientilor UPC pentru acces la internet oriunde si oricand. Wi-Free este disponibil gratuit tuturor clientilor de internet UPC.

 

Horizon Go este aplicatia lansata de UPC Romania in decembrie 2014, care aduce continutul TV oriunde si oricand, pe orice dispozitiv mobil. La doar o luna si jumatate de la lansare, UPC estimeaza ca peste 30% dintre clientii sai de internet care au smartphone au descarcat si folosesc aplicatia. Din decembrie 2014 si pana in prezent, clientii UPC au urmarit peste 375.000 de emisiuni si au inregistrat peste 10.000 cu ajutorul Horizon Go.

 

Alaturi de Horizon Go, aplicatiile mobile oferite de UPC – My UPC, UPC Phone – sunt folosite in total de aproape 150.000 de utilizatori.

 

Concentrarea pe calitatea grilei de programe, investitiile si diversitatea de canale HD, au determinat cresterea adoptiei televiziunii digitale, care ajunge, la sfarsitul anului 2014, la 65% din baza de clienti UPC. In plus, odata cu lansarea Horizon Go, acestia au acces la grila preferata pe toate ecranele.

 

Tot in 2014 compania a demarat un amplu program de investitii destinat cresterii ariei de acoperire care sa ofere acces cat mai multor clienti la experienta UPC. Astfel, peste 200.000 de case pot beneficia acum de viteza Fiber Power 500 si de calitatea televiziunii digitale HD, dintre care 130.000 reprezinta extinderea ĩn zone noi.

 

Avem obiective ambitioase, de accelerare a cresterii in anul 2015. Inovatia, internetul, calitatea televiziunii digitale HD, extinderea ariei de acoperire, apropierea de clienti, raman directii strategice ale UPC. Increderea in brandul UPC si forta echipei noastre sunt elemente cheie pentru dezvoltarea companiei”, adauga Severina Pascu, CEO UPC Romania & Ungaria.