UPC Romania: Rezultate financiare T1 2015

15
  • Un total de peste 65.000 de abonamente noi fata de aceeasi perioada a anului trecut, sustinut de o crestere cu 13% a abonamentelor de internet si de televiziune digitala
  • Extinderea ariei de acoperire cu peste 170.000 de case, reprezentand aproximativ o crestere cu 8% fata de aceeasi perioada a anului trecut

 

UPC Romania, membra a Liberty Global, cea mai mare companie internationala de cablu din lume, a incheiat T1 2015 cu o crestere semnificativa fata de aceeasi perioada a anului trecut. Noile abonamente Fiber Power si cele de televiziune digitala sustin cresterea totala a companiei, care investeste semnificativ in extinderea ariei de acoperire a serviciilor sale.

 

Cresterea numarului de abonamente, generata in principal de televiziunea digitala si internet, cu o crestere de 13%, confirma performanta peste media pietei a UPC Romania. Astfel, numarul abonamentelor la sfarsitul trimestrului 1 a ajuns la un total de aproape 2.000.000 pe toate segmentele de televiziune, internet si telefonie. Fata de aceeasi perioada a anului trecut, compania are un total de peste 65.000 de abonamente noi si isi continua cresterea confirmata in ultimii ani.

Peste 65% dintre clientii UPC sunt abonati ai televiziunii digitale, iar dintre acestia, peste 35% beneficiaza de calitatea HD, UPC fiind in continuare operatorul de cablu cu cea mai mare grila de canale HD – 34. La finalul lunii martie 2015, peste unul din doi clienti ai companiei detinea un abonament de internet Fiber Power. Internetul si televiziunea digitala cresc si utilizarea aplicatiilor oferite clientilor (MyUPC, WiFree, Horizon Go, UPC Phone) ca parte a experientei complete UPC.

Veniturile in lei ale companiei au crescut cu 8% fata de perioada similara a anului trecut iar cele in USD s-au diminuat pe fondul evolutiei nefavorabile a leului fata de dolarul american.

Ramanem consecventi strategiei noastre de a oferi acces clientilor UPC la internet de mare viteza si calitate digitala superioara. Acest efort este sustinut si de planul de investitii, iar in 2015 avem planificate peste 35 de milioane de euro, atat pentru servicii noi precum si pentru modernizarea si extinderea retelei actuale. – declara Severina Pascu, CEO UPC Romania & Ungaria.