UPC Romania a publicat rezultatele obtinute in 2015

40
  • Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu aproximativ 300.000 de case, reprezentand o crestere de aproximativ 13% fata de finalul anului 2014
  • Un total de 57.000 clienti noi si peste 202.000 abonamente noi fata de aceeasi perioada a anului trecut
  • Cresterea anuala a veniturilor UPC de aproape 10% in lei

 

UPC Romania, membra a Liberty Global, cea mai mare companie internationala de comunicatii prin cablu din lume, a incheiat anul 2015 cu rezultate in crestere. Astfel, veniturile companiei au ajuns la peste 633 milioane lei, fiind cu 9,2% mai mari decat in 2014. La 31 decembrie 2015 numarul de servicii detinute de clientii UPC era de 2.127.500, in crestere cu peste 10% fata de anul 2014 (peste 202.300 RGU noi).

 

Eforturile companiei in anul 2015 s-au concentrat pe extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale, cu aproximativ 300.000 de noi case, reprezentand o crestere de aproximativ 13% fata de anul 2014. De asemenea, in anul 2015 UPC a adaugat in portofoliu peste 37.000 de servicii de televiziune si internet prin preluarea retelelor unor operatori locali din judetele Prahova si Suceava.

 

Compania si-a marit baza de clienti in T4 2015 la 1.243.300, reprezentand o crestere de 4,8% fata de T4 2014 si de 3% fata de T3 2015.

 

Internetul de la UPC a inregistrat o evolutie anuala semnificativa, de aproximativ 13% in 2015, compania castigand peste 55.000 noi abonamente Fiber Power. La 31 decembrie 2015, UPC oferea servicii de internet catre 488.800 de clienti, iar peste 70% dintre acestia au si Wi-Fi de la UPC. In T4 2015 am lansat UPC CONNECT BOX, noul modem oferind clientilor cea mai buna experienta Wi-Fi in toata casa si viteze de pana la 500 Mbps chiar si prin Wi-Fi.

 

Televiziunea digitala a adus companiei un plus de 44.800 de abonamente in 2015, reprezentand o crestere anuala de peste 8%, ceea ce face ca la 31 decembrie 2015 totalul pe acest segment sa fie de 593.200. La sfarsitul anului 2015, aproximativ 26% din clientii UPC de televiziune digitala (peste 155.000), beneficiaza si de televiziune HD.

 

Cu o crestere semnificativa se evidentiaza si segmentul de telefonie fixa, unde am depasit pragul de 400.000 de clienti la sfarsitul lui 2015.

 

Veniturile nete ale UPC Romania au crescut in 2015, excluzand fluctuatiile de curs valutar, care afecteaza negativ veniturile in USD: in lei, cresterea anuala a veniturilor UPC a fost de aproape 10%: 633,3 milioane lei in 2015 fata de 580,2 milioane lei in 2014 si respectiv 544,7 milioane lei in 2013.

 

Investitiile constante in inovatie si in extinderea retelei actuale au dus la cresterea bazei de clienti si a veniturilor UPC in 2015. In 2016, ramanem consecventi strategiei noastre de a oferi acces clientilor UPC la internet de mare viteza si calitate digitala superioara. Acest efort este sustinut si de planul de investitii, iar in acest an avem planificate peste 50 de milioane de euro, atat pentru lansarea de noi servicii digitale, cat si pentru extinderea si cresterea capacitatii retelei noastre”, – declara Robert Redeleanu, CEO UPC Romania.