UPC anunta o crestere a veniturilor cu 10,8% fata de T2 2014

20

• Aria de acoperire a serviciilor UPC, mai mare cu aproape 10% fata de T2 2014

• Televiziunea digitala si internetul continua cresterea anuala de doua cifre: 10,4% respectiv 13,3%

• Cresterea veniturilor nete: 10,8%, in lei

 

UPC Romania, membra a Liberty Global, cea mai mare companie internationala de cablu din lume, confirma si in T2 2015 tendinta de crestere: extinderea zonei de acoperire a serviciilor UPC precum si cresterea sustinuta a abonamentelor de internet si televiziune digitala au fost pilonii care au stat la baza rezultatelor pozitive in T2 2015.

 

UPC a continuat sa investeasca in modernizarea si extinderea retelei sale, pentru a oferi acces cat mai multor romani la internet de mare viteza si calitate digitala. Intr-un an, aria de acoperire a serviciilor digitale a crescut cu aproape 10%. La finalul lunii iunie 2015, serviciile digitale UPC erau disponibile pentru peste jumatate de milion de romani, comparativ cu aceeasi perioada din 2014.

 

Compania a inregistrat o crestere anuala de aproximativ 6% a numarului de abonamente (RGUs), adaugand aproape 109.000 noi abonamente. UPC si-a marit totodata baza cu peste 34.000 de clienti, reprezentand o crestere de aproximativ 3% fata de T2 2014 si 1,2% fata de T1 2015. La 30 iunie 2015, UPC avea 1.192.400 clienti.

 

Internetul de la UPC a inregistrat cea mai semnificativa evolutie anuala, de 13,3% in T2 2015, ceea ce ridica la aproximativ 461.000 numarul abonamentelor Fiber Power. Totodata, UPC a extins aria de acoperire pentru internetul sau de mare viteza, in prezent Fiber Power 500 Mbps fiind disponibil in 25 de localitati.

 

Alaturi de internet, televiziunea digitala a contribuit la rezultatele bune ale companiei. La finalul lui T2, UPC inregistrase o crestere anuala de 10,4% a abonamentelor de televiziune digitala.

 

UPC isi continua cresterea si prin adaugarea de noi clienti de telefonie, avand o crestere de 7,5% a numarului abonamentelor fata de acelasi trimestru al anului trecut.

 

Veniturile nete ale UPC Romania au crescut si ele in T2, excluzand fluctuatiile de curs valutar, care afecteaza negativ veniturile in USD: in lei, cresterea anuala a veniturilor UPC a fost de 10,8% in T2 fata de perioada similara a anului trecut.

 

 “Tendinta de crestere sustinuta pentru UPC confirma succesul strategiei noastre in Romania. Evolutia pozitiva se bazeaza in principal pe extinderea si modernizarea retelei actuale, precum si pe cresterile de doua cifre in segmente esentiale: internetul si televiziunea digitala. Intreaga echipa UPC contribuie la acest succes, care consolideaza pozitia noastra pe piata de telecomunicatii.” – declara Robert Redeleanu, CEO UPC Romania.