Uni Systems modernizează centrul de contact al Orange Romania implementând platforma Genesys Customer Experience

- Adrian Ungureanu
368

Uni Systems anunță implementarea unui program de modernizare a centrului de contact al Orange România, după ce a terminat etapa de evaluare a cerințelor și nevoilor viitoare ale operatorului de telecomunicații.

”Cel mai mare operator de telefonie mobilă din România a ales ca partener Uni System în proiectul lor de transformare strategică, care a fost finalizat cu succes. Suntem dedicați în a oferi suport clienților noștri, suntem mulțumiți de rezultatul eforturilor noastre pentru un client atât de important precum Orange România. Cu ajutorul platformei Genesys Customer Experience, clientul nostru va putea oferi servicii de calitate ridicată, într-un mediu extrem de competitiv”, a declarat într-un comunicat remis redacției, Gabriella Apergi, Sales Manager Uni Systems SRL.

Pentru a le oferi clienților noștri o experiență unică, investim constant în noile tehnologii care permit simplificarea interacțiunilor. Prin urmare, implementarea unui sistem IVR (Interactive Voice Response) nou și mai flexibil ne-a ajutat să îmbunătățim serviciile oferite clienților, contribuind la simplificarea eforturilor, prin transformarea digitală”, a declarat și Ștefan Lungu, Orange Customer Service Projects Delivery Manager.

Uni Systems este partener Silver al soluțiile Genesys și implementează soluțiile Genesys în mai multe țări din Europa, cum ar fi Grecia, Cipru, Malta, Albania, România, Bulgaria, Serbia, Turcia and Macedonia.