Un fost consilier al lui Steve Jobs spune ca Apple greseste atunci cand le da nume produselor

11

Timp de sase ani (2002 – 2008), Ken Segall (foto) a lucrat cu si pentru Apple, prima data ca si creative director la TBWA, agentie de publicitate partenera a companiei, si apoi ca si consilier al lui Steve Jobs.

In perioada in care a fost consilier la Apple, el a sfatuit compania in legatura numele date produselor.

Potrivit lui, modul in care Apple denumeste noile servicii si produse nu are sens. De exemplu: iPad, iPad 2, New iPad s.a. Acelasi lucru este valabil si in cazul iPhone, spune, pe blogul lui, Segall.

“Mi-as fi dorit ca Apple sa nu fi creat niciodata iPhone 4S”. Asta pentru ca denumirea creaza confuzie, iar oamenii se vor referi la iPhone 4S folosind numele “iPhone 4”. Mai mult, acel “S” sugereaza ca nu este vorba de un produs mai bun, ci doar de o actualizare modesta, ceea ce nu e cazul.

Potrivit lui, iPhone 5 este un produs total diferit de iPhone 4, iar Apple a sustinut ca a regandit total acest model. Atunci de ce nu l-a numit altfel?, se intreaba Segall. El crede ca departamentul de marketing al Apple, care a fost stralucitor de-a lungul timpului, arata acum “invechit” si “plictisitor”.

Πηγή: BI