Uber se alătură campaniei “Brancuși e al meu”

25
  • Uber invită utilizatorii din București să viziteze statuia “Cumințenia Pământului” și, astfel, să contribuie la campania de strângere de fonduri
  • Timp de o lună, Uber va dona campaniei echivalentul a 50% din valoarea fiecărei curse făcute de utilizatorii care merg să viziteze opera de artă

 

Până pe 16 septembrie, Uber invită utilizatorii aplicației din București să viziteze statuia “Cumințenia Pământului” și să contribuie astfel la campania de strângere de fonduri “Brâncuși e al meu”.

 

Campania are ca scop strângerea sumei de șase milioane de euro pentru achiziția operei lui Constantin Brâncuși. Timp de o lună, Uber va dona echivalentul a 50% din valoarea fiecărei curse făcute de utilizatorii care merg să admire statuia, aflată la Muzeul BNR.

 

Mecanismul este unul simplu:

  • programează o vizita la Muzeul BNR până vineri, 16 septembrie. “Cumințenia Pamântului” poate fi vizitată de luni până vineri, între 10:00 și 18:00, cu programare prealabilă;
  • Comandă o mașină în aplicația Uber și introdu ca destinație Muzeul BNR;
  • echivalentul a 50% din valoarea fiecărei curse va ajunge în conturile Ministerului Culturii, pentru campania “Brâncuși e al meu”.

 

Proiectul de achiziționare a operei «Cumințenia Pământului» de Constantin Brâncuși are semnificații simbolice foarte puternice și o dimensiune care înscrie acest demers asumat de Guvernul României și Ministerul Culturii într-o dinamică globală. La nivel internațional, se vorbește mult despre economia participativă. Faptul că în România se petrece acest demers, la un asemenea nivel, arată că suntem o societate care a început să se maturizeze și să acționeze în acord cu tendințele occidentale din Europa și de dincolo de Ocean. Procesele de achiziționare a bunurilor publice printr-o investiție colectivă a indivizilor nu fac altceva decât să redefinească responsabilitatea și participarea comunităților, iar România are nevoie de asta în acest moment. Pentru a achiziționa «Cumințenia Pământului», în cuvintele artistului Mircea Cantor, trebuie să avem «îndrăzneala de a fi necuminți» și să donăm” a spus Corina Șuteu, Ministrul Culturii.

 

În plus, Uber invită întreaga comunitate de pasageri și șoferi parteneri să doneze câte 2 Euro la numarul de SMS al campaniei: 8833.

 

“«Brâncuși e al meu» este mai mult decât o campanie de strângere de fonduri, este ocazia să arătăm că suntem o comunitate care împarte aceleași valori. Suntem peste 100.000 de pasageri și soferi parteneri pe platforma Uber în România – tot atatea posibile donații care, doar însumate, pot face o diferență” a spus Nicoleta Schroeder, General Manager Uber Romania.