Tendinta de stabilizare pentru Romtelecom este confirmata de rezultatele financiare pentru primul trimestru din 2013

13

Primul trimestru din anul 2013 a continuat  tendinta de stabilizare anuntata de companie inca de anul trecut, cu variatii procentuale de o cifra, in comparatie cu primul trimestru din 2012 in ceea ce priveste veniturile, EBITDA, Pro forma EBITDA sau profitul operational. Principalele servicii ale companiei, altele decat cele  de voce,  au continuat sa inregistreze rezultate bune, cu serviciile TV si de acces la internet generand cresteri de venituri de 9,2%, respectiv 6,5% in comparatie cu perioada similara a anului trecut, in timp ce serviciile ICT au avut cresteri de venituri de aproape 30%. Aceste cresteri au reusit sa modereze  scaderea veniturilor generate de serviciile de voce.

Numarul clientilor de servicii TV si acces la internet a crescut organic, cu 7,3% si respectiv peste 5%, in comparatie cu anul precedent, reprezentand peste jumatate din numarul conexiunilor de voce, dovedind astfel eficienta strategiei Romtelecom de a-si proteja  baza de clienti.

Romtelecom va continua sa se concentreze si in acest an pe oferirea de servicii TV si de acces la internet pentru segmentul rezidential, in timp ce clientii de voce ai companiei au primit de curand beneficii suplimentare gratuite.

Pentru segmentul business, serviciile de internet & date si ICT vor fi in continuare principalele motoare de crestere, pe langa serviciile BPO si cloud computing. In primul trimestru al acestui an, Romtelecom Business Solutions si-a mentinut pozitia de lider de piata pentru serviciile de voce internet si date fixe, in ciuda competitiei acerbe de pe acest segment. O modalitate de a face fata provocarilor pietei o reprezinta exploatarea sinergiilor cu Cosmote si a avantajelor generate de apartenenta la un important grup international.

De asemenea, pentru segmentul dedicat companiilor, Romtelecom Business Solutions a lansat recent initiativa afacereataonline.ro, oferind printr-o platforma do-it-yourself posibilitatea crearii unei pagini web si personalizarea acesteia cu texte si formate predefinite, specifice unor anumite tipuri de activitati.