Telekom Romania a anunţat fuziunea tuturor operaţiunilor sale mobile

- Adrian Ungureanu
366

Grupul Telekom Romania anunţă fuziunea tuturor operaţiunilor sale mobile într-o singură entitate, cu scopul de a concentra toate operaţiunile de telefonie mobilă ale Germanos Telecom Romania SA, Sunlight Romania Filiala Bucuresti SRL şi Telemobil SA, ca societăţi absorbite, sub Telekom Romania Mobile Communications SA.

Fuziunea operaţiunilor mobile din cadrul grupului Telekom Romania s-a realizat la 1 decembrie 2017. Telekom Romania Mobile Communications SA îşi va păstra obiectul principal de activitate.

“Fuziunea operaţiunilor noastre mobile este un pas important în cadrul programului de transformare iniţiat în acest an, în linie cu strategia noastră de a ne consolida poziţia pe piaţa locală de telecomunicaţii. Fuziunea va conduce la o structură organizaţională mai agilă şi mai eficientă, precum şi la o utilizare mai eficientă a resurselor, care să sprijine execuţia noii noastre strategii comerciale şi consolidarea brandului Telekom pe piaţă. Totodată, prin această fuziune ne propunem să oferim clienţilor noştri o experienţă unică a brandului Telekom – simplu, personal şi digital, prin toate punctele de contact şi de prezenţă”, a declarat, într-un comunicat remis redacției, Miroslav Majoros, CEO Telekom Romania.

Fuziunea nu implică întreruperi sau schimbări semnificative în ceea ce priveşte serviciile oferite clienţilor.

Ca efect al fuziunii, angajaţii societăţilor absorbite au fost transferaţi, începând cu 1 decembrie 2017, către Telekom Romania Mobile Communications SA, în aceleaşi condiţii contractuale prevăzute în contractele individuale de muncă şi cu păstrarea aceloraşi drepturi şi beneficii.

Contactați de Mobile News România, în legătură cu posibilul rebranding al lanțului de magazine Germanos, reprezentanții Telekom nu au negat acesta posibilitate, afirmând că va în prezent sunt luate în calcul mai multe opțiuni în acest sens.

”Analizăm mai multe opțiuni în ceea ce privește branding-ul magazinelor Germanos, proces care va dura mai multe luni”, ne-au spus reprezentanții Telekom România.