“Telekom Innovation Contest” anunta castigatorul pentru Romania

21

asiqo, dezvoltat de Lorand R. Minyo si Mircea Patachi, este ideea castigatoare la nivel national a “Telekom Innovation Contest”, o competitie dedicata in special studentilor si antreprenorilor cu idei de startup-uri.

 

Ideea castigatoare este o platforma care permite agentiilor de publicitate sa isi cunoasca audienta globala a reclamelor (ex: spoturi TV, afise, reclame in reviste, flyere sau publicitate in magazine). asiqo creeaza o punte de legatura intre audienta online si cea offline si permite publicitarilor sa isi cunoasca performanta reclamelor in timp real.

 

Dintre ideile inscrise de catre echipele din Romania, opt dintre cele mai promitatoare au fost prezentate in fata unui juriu format din reprezentanti ai Romtelecom, COSMOTE Romania si hub:raum Cracovia cu scopul de a gasi cea mai inovatoare solutie din Romania care va reprezenta tara la Champions Pitch, evenimentul final al concursului.

 

La Champions Pitch din 27 iunie din Cracovia, Polonia, asiqo va concura cu echipe din Slovacia, Ungaria, Muntenegru, Macedonia, Cehia, Israel, Polonia, Croatia, Germania, Italia si Marea Britanie. Intre 23 si 26 iunie, Lorand R. Minyo si un membru al echipei se pot alatura celorlalti finalisti la programul Startup Training cu o durata de patru zile. Mai mult, echipa castigatoare va urca pe scena la “Noaptea Lunga a Startup-urilor” pe 6 septembrie, in Berlin, la care sunt asteptati pana la 6.000 de invitati.

 

Telekom Innovation Contest este organizat de Telekom Innovation Laboratories, hub:raum – programul de tip incubator al Deutsche Telekom – si Kitchen Budapest, precum si mai multe companii nationale din cadrul Deutsche Telekom. In Romania este coordonat la nivel national de Romtelecom si COSMOTE.

 

Echipe creative de studenti, antreprenori cu idei de startup-uri si startup-uri IT si-au putut inscrie ideile pe www.telekom-innovation-contest.com la urmatoarele categorii: “Cloud-Based Productivity”, “Future Media & Communication”, “Internet of Things”, “Cyber Security”, “Reality Data” si “Smart Energy”.

 

Premiile competitiei internationale includ posibilitatea de a negocia investitii de pana la 150.000 de euro, participarea la programe internationale destinate startup-urilor, pachete de servicii precum servere Amazon, dar si interactiunea cu experti din cadrul grupului international Deutsche Telekom.

  

Telekom Innovation Contest 2014

Telekom Innovation Contest a fost initiat in 2013 de Telekom Innovation Laboratories din Berlin, T-Mobile Polonia si Telekom Ungaria. Mai mult de 500 de echipe din 46 de tari s-au inscris pana pe 15 aprilie 2014 la editia din acest an a concursului. 326 din aceste echipe au inscris idei in cadrul celor sase categorii ale concursului.

Competitia din 2014 s-a axat in principal pe “Cloud-based Productivity” si “Future Media & Communication”. 60% dintre cei inscrisi au aplicat la aceste categorii. La nivel global, Germania, Macedonia, Ungaria si Romania ocupa locurile fruntase. Fiecare a patra idee a fost inscrisa de echipe care nu sunt din Europa, spre exemplu, acestea vin din Canada, Indonezia, Hong Kong si Africa de Sud.

 

Despre Romtelecom

Cu o expertiza de peste 80 de ani pe piata romaneasca de telecomunicatii, Romtelecom ofera astazi o gama completa de servicii de comunicare si divertisment pentru toate nevoile unei gospodarii, cu pachete personalizate de televiziune, internet si voce. La finalul primului semestru din 2014, Romtelecom avea peste 4,84 milioane de abonamente in portofoliu, pentru servicii de televiziune, internet in banda larga si voce, precum si solutii complexe de business ICT. Mai multe detalii despre companie sunt disponibile pe www.romtelecom.ro.

 

Despre COSMOTE Romania

COSMOTE Romania avea aproximativ 6 milioane de clienti la 31 martie 2014. Lansata in 2005, COSMOTE Romania a inregistrat cea mai rapida dezvoltare a retelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. In mai putin de cinci ani, COSMOTE Romania si-a depasit competitorii in ceea ce priveste acoperirea nationala a retelei. In prezent, COSMOTE Romania ofera acoperire pentru 99% din populatie si 90% din teritoriu. COSMOTE Romania este divizia locala a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai extinsa prezenta in sud-estul Europei, care are o baza de 15,5 milioane de clienti. Pentru mai multe informatii, vizitati www.cosmote.ro.