Structura XMPie duce comunicarea multichannel un pas mai departe

19

XMPie, firma partenera Xerox, a lansat recent PersonalEffect 8.0 care ofera o perspectiva noua in ceea ce priveste integrarea mediilor digitale in comunicarea multichannel. Specialistii se pot folosi de PersonalEffect 8.0 pentru a valorifica la maximum mediul web, e-mailul si tehnologiile mobile. Totodata, ei se pot asigura ca sincronizarea este perfecta intre fluxurile de comunicare (print si digital).

 

Cu ajutorul PE 8.0, clientii au parte de o experienta de brand moderna, integrata si uniforma, pe toate canalele, valorificand intregul lor potential si nu fac compromisuri cu privire la forma de prezentare sau design. Inovatia adusa de PE 8.0 este valoroasa deoarece atinge doua tendinte majore in comunicarea multichannel individualizata. Pe de o parte, printul este un element cheie al campaniilor multichannel, fiind un mediu tangibil si memorabil si un “deschizator de dialog” mult mai eficient decat canalele online precum email-ul sau bannerele publicitare. Pe de alta parte, conform CMO Insights, bugetele de marketing pentru mediile digitale continua sa creasca si vor reprezenta peste 75% din suma totala alocata promovarii de marketing pana in 2019. In concluzie, pentru construirea unui plan de marketing integrat este vitala folosirea unei solutii cross media, care profita de comunicarea digitala si utilizeaza printul ca o parte integranta a acestui mix.

 

Noua versiune PersonalEffect 8.0 include:

 

• O structura noua pentru administrarea personalizarii in mediile digitale: Utilizatorii pot acum folosi tehnologiile lor preferate de lucru, cum ar fi AngularJS, jQuery, JavaScript, HTML5, CSS3 sau alte platforme, pentru a crea continut grafic de Web, pagini de site optimizate pentru telefon, aplicatii cu o singura pagina si altele.

 

• Un nivel nou de integrare: Interfata grafica (Circle GUI) optimizeaza panoul de comanda PersonalEffect uProduce, rezultatul fiind o experienta de utilizare fluida si uniforma, care permite implementarea si monitorizarea intregii campanii multichannel.

 

PersonalEffect 8.0 va fi disponibil pe toate pietele la finalul lunii octombrie.