Stilul de viata si dezvoltarea personala, prioritare pentru utilizatorii romani de produse smart

16

Samsung a realizat un studiu in randul utilizatorilor romani de dispozitive smart care releva faptul ca aproape jumatate dintre ei isi doresc mai mult de la stilul de viata actual. De aceea, Samsung se angajeaza la nivel local intr-o misiune prin care isi doreste sa dezvolte si sa sustina transformarea stilului de viata al utilizatorilor, prin intermediul tehnologiei de varf.

 

“La nivel local, sub conceptul Lifestyle Designer, Samsung isi propune sa le ofere consumatorilor, prin intermediul tehnologiei, experiente care sa ii inspire in dezvoltarea personala, atat de importanta pentru ei. Studiul local pe care l-am realizat, ne-a confirmat ca rolul tehnologiei in viata consumatorilor este mult mai vast, aducandu-le nu numai eficienta sau confort, ci si noi oportunitati in stilul de viata si dezvoltarea personala”, a spus unul dintre oficialii Samsung Romania.

Samsung_4

Studiul, realizat online pe un esantion de 1.306 respondenti din mediul urban, cu varsta de peste 25 de ani, utilizatori de produse inteligente (smartphone, tableta, Smart TV, Smart Camera), arata ca aproape jumatate dintre respondenti (47%) nu sunt pe deplin multumiti de stilul lor de viata actual si ca exista lucruri pe care le pot face pentru a imbunatati anumite aspecte.

 

Peste jumatate (53%) dintre utilizatorii de smartphone-uri din mediul urban au un stil de viata activ, alternand intre rutina de zi cu zi, cariera si implicarea in experiente noi. Acestia se considera persoane optimiste si deschise la schimbare. In timp ce barbatii se declara mai multumiti de ceea ce au realizat, femeile par a fi in continuare preocupate de aspectele pe care le pot imbunatati in stilul lor de viata. Intrebati in ce directie ar aloca mai mult timp, majoritatea participantilor la studiu (peste 50%) au raspuns ca le-ar placea sa invete lucruri noi, 48% ar prefera sa isi dezvolte abilitatile, iar 46% dintre ei si-ar dori sa descopere locuri si experiente noi. Cu toate acestea, timpul liber pe care il au la dispozitie in acest sens, este din ce in ce mai limitat.

Samsung_3

Pentru ca petrec, in medie, 1 ora pe zi pe drumul intre casa si locul de munca, unde se afla aproximativ 9 ore pe zi, acestora le ramane foarte putin timp liber la dispozitie. Desi 58% dintre respondenti au declarat ca implicarea in activitati care le ofera ocazii noi de invatare contribuie cel mai mult la dezvoltarea personala, mai bine de jumatate dintre ei nu aplica acest lucru, din lipsa de timp si energie. Desi ar dori sa aiba mai mult timp pentru activitati de dezvoltare personala si imbunatatire a abilitatilor, doar 15% dintre consumatorii romani de produse smart urmeaza diverse cursuri prin care sa isi imbunatateasca abilitatile. Acestia isi petrec timpul liber ramas vizionand filme (53%), citind (50%) si petrecandu-si timpul liber cu cei dragi (47%).

 

Respondentii au declarat ca petrec, in medie, 2,7 ore pe zi folosind dispozitivele mobile, barbatii (2,5 ore/zi) mai putin decat femeile (3 ore/zi). Tehnologia este permanent prezenta in vietile lor, 77% dintre ei afirmand ca tehnologia ii ajuta sa isi realizeze sarcinile, 76% sa isi urmeze pasiunile, dar sa isi imbunatateasca abilitatile (76%). Sub conceptul Lifestyle Designer, Samsung va ghida consumatorii care doresc sa isi dezvolte stilul de viata cu ajutorul gamei de varf din portofoliul sau de produse. Printr-un demers dedicat, ce va fi lansata in ultima parte a lunii martie, Samsung le va oferi consumatorilor o serie de experiente unice menite sa ii sustina in procesul de dezvoltare personala.