Solutiile de taxare si facturare oferite de Ericsson deservesc 2 miliarde de abonati la nivel mondial

19

Ericsson a depasit pragul de 2 miliarde de abonati la nivel mondial pentru solutiile sale de taxare si facturare

Portivit surselor din industrie, aceasta cifra reprezinta o cota de 31% din piata globala de abonamente

Numarul reprezinta totalul abonatilor la serviciile convergente de taxare si facturare ale Ericsson din toata lumea

Ericsson (NASDAQ: ERIC) a depasit pragul de 2 miliarde de abonati la nivel mondial pentru solutiile sale de taxare si facturare, stabilind astfel un punct de referinta in industrie si consolidandu-si pozitia pe piata. Potrivit World Cellular Information Service (WCIS), cel mai important serviciu de analiza a pietei de telecom, cifra reprezinta o cota de 31% din piata globala de abonamente.

Cifra de 2 miliarde reprezinta abonamentele la sistemele de taxare Ericsson, BSCS, CBiO (taxare si facturare într-un singur proces) si solutiile de taxare preluate de la Telecordia, companie achizitionata recent. Aceste solutii reprezinta un mix de servicii convergente, preplatite sau postplatite implementate in toata lumea.

„Cei 2 miliarde de abonati la solutiile de taxare si facturare Ericsson reprezinta un punct de referinta foarte important care ne consolideaza pozitia de lider pe piata serviciilor de suport a operatiunilor telecom si de suport de business (OSS/BSS). Atingerea acestui prag reflecta succesul clientilor nostri operatori si de abia asteptam sa le oferim asistenta prin solutiile nostre convergente inovatoare ce asigura o eficienta operationala mult mai mare si o experienta optima pentru utilizatori”, a declarat Per Borgklint, Head of Ericsson’s Business Unit Support Solutions.

Solutiile de taxare si facturare oferite de Ericsson permit operatorilor sa-si gestioneze toti clientii, partenerii si serviciile cu ajutorul unui proces eficient si convergent, acoperind in timp real toate serviciile preplatite si postplatite, de voce sau date, de telefonie fixa sau mobila, retail sau en gros. Serviciile traditionale de telefonie ca SMS, MMS, voce si broadband sau pachetele care includ toate cele patru servicii sunt de asemenea acoperite. Ericsson ofera si pachete noi de servicii de tip machine-to-machine (M2M) si capabilitati avansate pentru genstionarea abonatilor si a partenerilor, ceea ce creeaza oportunitati de inovatie pentru operatori.

„Ericsson este recunoscuta pentru extinderea portofoliului prin cumpararea companiilor Telecordia si ConceptWave, ceea ce i-a ajutat sa devina lideri pe piata serviciilor de suport a operatiunilor telecom si de suport de business. Compania a gasit mixul potrivit de servicii OSS/BSS, servicii de taxare si facturare cu suportul aferent, servicii de consultanta si integrare a sistemelor pentru a-si consolida si extinde pozitia de lider de piata”, a adaugat Larry Goldman, Partner, Head of Telecoms Software Research, Analysys Mason.

Ericsson este cel mai  important furnizor de tehnologie si servicii de comunicatii din lume. Noi transformam in realitate Societatea Permanent Conectata prin solutii eficiente, disponibile in timp real, care ne ajuta sa studiem, sa lucram si sa traim mai liber in societati sustenabile.
Portofoliul companiei include servicii, software si infrastructura IT&C pentru operatori telecom, precum si pentru alte industrii. In acest moment, retelele Ericsson sustin peste 40% din traficul mobil din toata lumea si deservesc, impreuna, peste 2,5 miliarde de abonati.

Ericsson este prezent in 180 de tari si numara peste 100.000 de angajati la nivel mondial. Fondata in 1876, compania are sediul in Stockholm, Suedia. In 2011, compania a inregistrat venituri in valoare totala de 35 miliarde USD (226,9 miliarde coroane suedeze). Ericsson este listata la Bursa Nordica OMX din Stockolm si pe NASDAQ din New York.