Și companiile sunt interesate de vânzările de Black Friday

- Adrian Ungureanu
324

Se pare că fenomenul Black Friday reprezintă un interes și pentru companii, nu doar pentru consumatorii de rând care încearcă să profit de reducerile oferite de retaileri cu această ocazie.

Cei de la evoMAG încearcă să profite de acest interes și a demarat campania Black Friday pentru companii, în care în perioada 7 – 14 noiembrie, echipamentele electronice dedicate segmentului de business vor beneficia de reduceri.

„Am ales să organizăm Black Friday şi pentru companii pentru că am observat un interes crescut din partea acestora în a investi în soluţii tehnologice tot mai complexe. De asemenea, am observat că firmele fac mai multe achiziţii, cu o recurenţă mai mare decât persoanele fizice şi sunt mai fidele brandului. De asemenea, nevoile companiilor vizează produse premium şi întotdeauna de ultimă generaţie, iar valoarea medie a coşului de cumpărături este de aproximativ 1.000 de lei, cu 50% mai mare în comparaţie cu cea a utilizatorilor individuali”, a declarat, într-un comunicat remis redacției, Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

Companiile pot achiziţiona laptopuri, imprimante, routere wireless, televizoare, sisteme PC, monitoare sau multifuncţionale cu preţuri mai mici decât într-o perioadă normală. Evident gama de produse care beneficiază de reduceri este una mai largă.

La aceste oferte se adaugă facilităţi precum livrare gratuită indiferent de valoarea comenzii, termen de plată şi limită de credit, consultanţă, servicii de finanţare, prioritate în soluţionarea situaţiilor de service, garanţie extinsă pentru produsele achiziţionate, înlocuirea produselor defecte pe perioada reparaţiei acestora etc.