Samsung riscă să piardă complet piața din China, sub presiunea brandurilor locale

- Adrian Ungureanu
319

Sud-coreenii au probleme pe piața chineză unde pierde constant teren și de ceva timp nu mai este în top 5 cele mai mari branduri de pe piața smartphone, iar situația nu pare să se îmbunătățească deloc.

Compania a înregistrat în al treilea trimestru al acestui an o nouă scădere a livrărilor pe această piață ajungând la o cotă de piață de doar 2%, potrivit datelor de piață publicate de Strategy Analytics.

Mai mult, compania de cercetare de piață susține că lucrurile nu pare să se îmbunătățească și crede că Samsung va continua să piardă cotă de piață și în ultimele trei luni ale acestui an. Compania anticipează o scădere a cotei de piață a celor de la Samsung la doar 1,6% în ultimul trimestru.

Evident, sud-coreenii au pierdut foarte mult teren din cauza competiției acerbe venite din partea brandurilor locale. Potrivit Strategy Analytics, Huawei, Xiaomi și Oppo domină piața din China, urmate de Apple și Vivo. Cumulate, cele patru branduri chinezești, dețin o cotă de piață combinată de peste 66%.