Samsung este lider pe piata locala de afisaj digital

20

Samsung este lider pe piata locala de afisaj digital, contribuind activ la dezvoltarea acestei piete in plina ascensiune. La nivel european, piata de afisaj digital, va creste cu peste la 100% in urmatorii cinci ani, conform estimarilor specialistilor Samsung. Cresterea este impulsionata de beneficiile tot mai evidente ale retailerilor care isi digitalizeaza spatiile comerciale: imbunatatirea ratei de achizitie de noi produse cu 10-25% si cresterea timpul petrecut de consumatori in magazine cu pana la 20%.

 

Noile solutii de business au fost dezvoltate pentru a oferi experiente optime de afisaj digital in magazine, hoteluri, birouri sau cabinete medicale, fiind create pentru a se potrivi nevoilor unui numar cat mai mare de industrii. Datorita gradului mare de personalizare, solutiile de afisaj digital sunt potrivite atat organizatiilor mici, cat si celor mari, cu activitati in domenii precum retail, educatie, horeca, financiar-bancar, auto si altele. Companiile care aleg solutiile de afisaj digital beneficiaza de reduceri de costuri, comunicare mai eficienta cu clientii si posibilitatea de personalizare a continutului afisat in functie de nevoi si preferinte.

 

Ecranele inteligente de afisaj digital au dimensiuni cuprinse intre 10 si 105 inci, adica pornesc de la marimea unei tablete si ajung pana la inaltimea unei usi. Dintre toate acestea, ecranele cu marimi intre 55 si 105 inci sunt cele mai populare, iar estimarile arata ca vor reprezenta aproximativ 50% din intreaga piata in urmatorii cinci ani.

 

Beneficiile afisajului digital

 

Solutiile de afisaj digital inlatura nevoia afiselor clasice, oferind posibilitatea de control centralizat a continutului. Ecranele inteligente functioneaza prin intermediul unor aplicatii cu ajutorul carora utilizatorii pot accesa continut personalizat in functie de nevoile si de preferintele lor. Companiile pot alege intre mai multe sabloane si culori disponibile pentru crearea si gestionarea informatiilor. Astfel, implementarea continutului se face mult mai rapid si poate fi modificat mai usor, comunicarea fiind eficientizata.

 

Analizele pietei arata ca magazinele care au implementat solutiile de afisaj digital au prelungit cu pana la 20% timpul pe care clientii lor il petrec in incinta spatiului comercial. In plus, retailerii isi pot comunica mai eficient ofertele promotionale, ajutandu-si clientii in decizia de cumparare si oferindu-le astfel experiente mai placute si mai confortabile.

 

Solutiile de afisaj digital le ofera companiilor si brand-urilor noi canale de comunicare cu clientii lor. Astfel, organizatii precum banci, showroom-uri auto si agentii de transporturi le pot oferi clientilor lor posibilitati de informare si autoconfigurare a serviciilor oferite.

 

Unul dintre proiectele de succes implementate anul acesta la nivel national este parteneriatul cu Immochan pentru dotarea centrului comercial Coresi Shopping Resort din Brasov. In centrul comercial a fost instalata o solutie complexa de afisaj digital, ce reprezinta cel mai mare video wall irregular din sud estul Europei.