Samsung a redenumit terminalul 5 al Aeroportului Heathrow ca parte a unei campanii agresive de marketing

18

Samsung desfasoara o campanie agresiva de marketing in Marea Britanie, insa ultima dintre mutari este ceva foarte important chiar si pentru un astfel de gigant. Samsung a redenumit Terminalul 5 din Aeroportul International Heathrow in “Terminalul Galaxy S5”. Aceasta miscare are drept scop popularizarea si mai mare a celui mai recent smartphone lansat de firma.

 

Toate elementele prezente in Terminalul 5 al Aeroportului Heathrow vor purta un semn care va aduce aminte de Galaxy S5 – panouri de anunt, sali de asteptare, cele 172 de ecrane digitale, dar si site-ul aeroportului. Aceasta campanie de marketing va rula timp de doua saptamani, incepand cu data de 19 mai. In plus, Samsung pune la dispozitie dispozitive Galaxy S5 care pot fi testate in magazinele Dixons Travel din terminal.

 

Unul dintre oficialii Samsung s-a declarat foarte mandru de aceasta campanie. Acesta a declarat ca “Samsung impinge barierele asa cum nu a mai facut-o niciun alt brand pana acum”.

 

Πηγή: GSM Arena