Românii cheltuie în medie 300 de lei pe articole fashion cumpărate de online de Paște

- Adrian Ungureanu
385

Nu mai știu cum este în zilele noastre, dar când eram mici iepurașul venea de paște cu haine noi. Poate și o pereche de încălțări noi. De ieșit la plimbare, nu de jucat.

Cei de la Champaigns spun că apetitul românilor pe articole de îmbrăcăminte și încălțăminte încă este ridicat în această perioadă și că românii cumpără din ce în ce mai mult online.

Un studiu realizat de către Champaigns, agenție de performance marketing de pe piața locală, arată că în topul preferințelor din coșul de cumpărături al românilor se află pantofii cu sau fără toc, rochiile de zi, jachetele subțiri și pantofii sport. Liderii cumpărăturilor online sunt femeile cu vârste cuprinse între 25 și 45 de ani, segmentul de vârsta 30-45 fiind cel care cheltuie cel mai mult.

Studiul mai arată că valoarea medie a unei sesiuni de cumpărături online în perioada sărbătorilor de Paște a fost în valoare de 300 de lei, iar timpul mediu petrecut pe platformele de e-Commerce a fost de 4 minute.

Cea mai mare creștere a fost sesizată în ceea ce privește comenzile plasate de pe telefonul mobil, mai precis 85% din totalul acestora. Creșterea se află în linie cu trendul global de expansiune a industriei de e-Commerce și cu gradul tot mai ridicat de accesibilitate la noile tehnologii al populației.

“Pentru a trece cu bine de această perioadă, magazinele online ar trebui, în primul rând, să se asigure că platforma este perfect funcțională. Alegerea canalelor de marketing potrivite, precum și setarea campaniilor promoționale inteligent targetate ar trebui să aducă creșteri consistente în vânzările acestora”, a declarat, într-un comunicat remis redacției, Adelina Oprea, fondatoare Champaigns.

Champaigns, agenție recent lansată pe piața locală, gestionează campanii de performance marketing pentru magazine precum TGH Fashion, Otter, Kalapod, Condur by Alexandru Zaza Boutique sau Tezyo.

Adelina Oprea, fondatoare Champaigns