Reclamele din aplicatiile pentru iPhone si iPad vor acoperi fiecare pixel de pe ecran

27

De fiecare data cand vei trece la un alt nivel intr-un joc pe iPhone, o reclama va aparea pe tot ecranul sau, mai rau, un clip promo care va dura 15, 30 sau 60 de secunde. Daca Apple tot vrea sa faca telefoane cu ecrane mai mari, reclamele trebuie sa devina si ele pe masura, nu?

 

Compania a anuntat ca platforma iAd a lansat doua noi formate de advertoriale pentru dezvoltatorii de aplicatii, una care va afisa un banner cat tot ecranul si alta care te va pune sa te uiti la un clip promo in timp ce folosesti o aplicatie. Evident, dezvoltatorii vor primi si mai multi bani decat o faceau cu reclamele mai mici si mai putin intruzive.

 

Cel putin, ca sa activezi aceasta reclama, trebuie sa apesi pe banner ca sa iti cucereasca ecranul sau sa ajungi la o pauza predefinita in timpul utilizarii unei aplicatii sau a unui joc. Noile formate vor aparea atat pe iPhone, cat si pe iPad si sunt deja disponibile pentru dezvoltatorii care vor sa bombardeze utilizatorii cu reclame. Clipurile promo vor putea aparea doar pe versiunea iOS 7.

 

Platforma iAds a fost creata initial ca o alternativa la publicitatea mobila, ca sa nu mai forteze utilizatorii sa paraseasca aplicatiile cand apasau pe o reclama. Astfel, s-a creat o modalitate interactiva cu care utilizatorii si dezvoltatorii sa colaboreze. Totusi, printr-o simpla cautare pe net, se poate observa ca utilizatorii sunt satui de atatea reclame, mai ales de cele care tasnesc din neant si pe care le urmaresti doar ca sa vezi de unde le poti inchide mai repede.

Πηγή: theverge