Primul update pentru Galaxy S8 le-a adus și primele probleme software utilizatorilor din SUA și Canada

- Adrian Ungureanu
137

La foarte puțin timp după ce telefoanele au ajuns la proprietarii lor din SUA și Canada, Samsung a trimis deja primul update pentru noile modele Galaxy S8 și S8 Plus. Din păcate, pentru mai mulți utilizatori din cele două țări, acest update le-a afectat telefoanele.

Mulți s-au plâns că la fiecare 30 de secunde apare un mesaj care spune ”DQA keeps stopping”. DQA (Device Quality Agent) este cel care verifică dacă semnalul WiFi este de calitate. Din fericire, cei de la Samsung s-au prins repede de problemă și utilizatorii au primit sau urmează să primească un nou update ”urgent” care să o rezolve.

Nu este prima problemă pe ca o întâmpină noii proprietari de Galaxy S8 și S8 Plus. Săptămâna trecută au apărut primele reclamații privind tenta roșiatică a ecranelor unor modele, iar ieri, mai mulți utilizatori reclamau faptul că nu-și pot încărca telefoanele cu vechile modele de încărcătoare wireless cumpărate tot de la Samsung.