Pinterest incepe planul de monetizare

22

Pinerest a lansat instrumente de analiza de trafic pentru platforma sa, ca parte din planul de monetizare. Instrumentele nou introduse vor ajuta marketerii sa monitorizeze traficul bazat pe recomandare venit de pe platforma de socializare.

Pinterest a introdus optiuniea de creere cont pentru companii in noiembrie anul trecut, ca prim pas in planul de monetizare a retelei de socializare. Platforma nu ofera inca optiunea de reclama platita insa potentialul in aceasta directie este vazut si de catre fondatorul Pinterest, Ben Silbermann.

In afara de Analytics, Pinterest poate lansa in acest an noi optiuni pentru utilizatori. Acestea ar putea include chiar caracteristica de “suggestions” in functie de continutul pe adaugat pe board.

In ciuda faptului ca Pinterest nu are profit, reteaua de socializare a strans de la investitorii sai in jur de 200 de milioane de dolari doar luna trecuta. Interesul pentru platforma este explicat de faptul ca pana la acest moment s-a dovedit a fi un puternic instrument de marketing conform studiilor facute de platforma de comert electronic Shopify.

Sursa: TechCrunch

Πηγή: TechCrunch