Pagina Facebook a Telekom Romania atinge 1 milion de fani in mai putin de un an de la rebranding

19
  • Comunitatea Telekom a crescut cu 230.000 de fani de la inceputul acestui an si se afla pe locul 2 in categoria IT&C pe FaceBrands
  • Crestere generata de campaniile dezvoltate pe reteaua sociala, precum si de continutul axat pe informatii utile, sport si divertisment

 

Telekom Romania anunta atingerea pragului de 1 milion de fani pe Facebook, devenind astfel cea mai mare comunitate in randul operatorilor telecom si printre cele mai mari comunitati construite in jurul brandurilor din Romania. Conform FaceBrands, Telekom Romania ocupa locul 2 in categoria IT&C.

 

Pagina oficiala Telekom Romania a fost lansata pe 12 septembrie 2014, odata cu rebranding-ul comun COSMOTE Romania si Romtelecom, prin unirea paginilor de Facebook ale celor doua companii.

 

In mai putin de un an, comunitatii Telekom Romania i s-au alaturat peste 230.000 de fani, ca urmare a campaniilor dezvoltate, dar si datorita interesului pentru continut axat pe informatii utile, sport si divertisment de calitate. Pagina de Facebook are si o sectiune de Forum unde utilizatorii pot scrie pentru a primi suport rapid pentru orice tip de situatie semnalata privind serviciile Telekom Romania.   

 

Ne bucuram sa putem spune astazi ca am devenit cea mai mare comunitate de oameni pasionati de tehnologie, comunicare si inovatie. Practic, 1 din 8 utilizatori de Facebook din Romania este parte din comunitatea Telekom. Dar dincolo de aceste cifre, ceea ce conteaza cel mai mult pentru noi este ca oamenii sa se identifice cu valorile brandului Telekom si sa construim impreuna o relatie solida si de durata. Evenimentele in care brandul Telekom s-a implicat, concursurile pe care le-am organizat pe Facebook impreuna cu partenerii nostri, toate au fost oportunitati prin care ne-am dorit sa construim o relatie semnificativa cu membrii comunitatii noastre”, a spus Ruxandra Voda, Director Comunicare, grupul de companii Telekom Romania.    

 

Printre proiectele cele mai apreciate si cu cele mai mari rate de implicare dezvoltate pana la acest moment pe pagina de Facebook a Telekom Romania se numara campania de rebranding, campaniile de promovare a concertului Robbie Williams la Bucuresti, lansarea smartphone-ului iPhone 6 in oferta Telekom sau campania si concursul de Craciun „Shareuieste fericit”.