Orange lanseaza Business One Voice, solutia convergenta de voce fixa si mobila in cloud

12

Incepand de astazi, companiile pot opta pentru cel mai nou serviciu de la Orange, Business One Voice, o solutie convergenta de voce fixa si mobila, gazduita in cloud, ce reprezinta o noutate in modul in care serviciile de voce sunt implementate, utilizate si gestionate.

Companiile care aleg solutia Business One Voice vor beneficia de o suita de functionalitati prin care isi pot optimiza investitiile in infrastructura de telecomunicatii. Astfel, prin virtualizarea centralelor telefonice se elimina cheltuielile aferente achizitionarii, intretinerii, configurarii si operarii echipamentelor. De asemenea, prin alocarea de resurse de voce fixa sau mobila pe destinatii de apel, la nivel de utilizator, grupuri sau profiluri de utilizare si prin controlul in timp real asupra consumului acestora, clientii pot detine controlul total asupra costurilor.

Mai mult, eficienta angajatilor poate fi optimizata cu ajutorul functionalitatilor de voce fixa, mobila sau convergenta oferite. Acestea variaza de la cele simple, precum identificarea apelantului, restrictionarea si redirectionarea apelurilor, apel in asteptare, personalizarea tonurilor si muzica in asteptare, preluare apel, restrictionare sau respingere apeluri, pana la cele complexe precum conferinta, transferul in cascada al apelurilor intre numere fixe sau mobile dupa un scenariu prestabilit, redirectionare de la distanta, plan privat de numerotatie.

Un alt beneficiu important oferit de serviciul Business One Voice il reprezinta posibilitatea de configurare rapida a unui robot telefonic interactiv (IVR), ce va redirecţiona apelurile in functie de dorintele apelantului si care poate fi programat in functie de orarul companiei, fara a mai fi necesare investitii suplimentare in echipamente.

Clienţii pot administra serviciul de oriunde si oricand, de pe orice dispozitiv conectat la internet, prin intermediul unei interfete web intuitive si simple. Aceasta permite gestiunea facila, fara a necesita pregatire tehnica, a functionalitatilor si resurselor disponibile, atat pentru serviciile de voce fixă, cat si mobila.

Clientii pot opta pentru Business One Voice ca serviciu complementar la oricare dintre abonamentele de voce fixa si mobila destinate companiilor.